Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet mine 2 tanter på 83 og 80 år med2 dagens mellomrom. De døde begge av korte sykdomsforløp, begge fikk konstantert uhelbredelig kreft rundt påsketider.  

jeg kjenner meg helt tom og mamma er helt knust (det var hennes søstre). Hun er forøvrig alene uten mann.

jeg jobber som psykolog på institusjon og skal egentlig på jobb. Vet ikke om jeg klarer å konsentrere meg i samtaler med pasienter. Jeg kunne ha vært hjemme- men har også behov for å komme meg ut av huset. Kan evt be om å avlyse pasientavtalene, og heller sitte med skrivearbeid. Hva er " innenfor" å gjøre? hva hadde dere gjort?

Anonymkode: d3d3c...2a9

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har mistet mine 2 tanter på 83 og 80 år med2 dagens mellomrom. De døde begge av korte sykdomsforløp, begge fikk konstantert uhelbredelig kreft rundt påsketider.  

jeg kjenner meg helt tom og mamma er helt knust (det var hennes søstre). Hun er forøvrig alene uten mann.

jeg jobber som psykolog på institusjon og skal egentlig på jobb. Vet ikke om jeg klarer å konsentrere meg i samtaler med pasienter. Jeg kunne ha vært hjemme- men har også behov for å komme meg ut av huset. Kan evt be om å avlyse pasientavtalene, og heller sitte med skrivearbeid. Hva er " innenfor" å gjøre? hva hadde dere gjort?

AnonymBruker
Skrevet

ts igjen Altså skal på jobb i morgen, mandag 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er helt innafor å be om at pasientene dine flyttes. 

Anonymkode: b7f03...5b1

• Liker 7
Skrevet