Gjest Mamma'n Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Hei! Flytter til Oslo Vest om en måned. Har to barn som har behov for pass. Datteren min på snart 4 er vant til å gå i barnehage,men usikker på om hun får plass ( har søkt ). Minstemann var født i desember, og jeg er ferdig i permisjon i september. Har behov for plass fra da av,med andre ord. Hva gjør dere andre??! Kjenner svært få mennesker i Oslo,så jeg har ingen referansepunkt til evt. dagmamma etc.. er igrunnen litt fortvilet,for å være ærlig! Finnes det gode familiebarnehager som dere kan anbefale evt. andre løsninger som ikke er inkludert i "fellesopptaket" som bydelen er "herre over"?? Takknemlig for gode tips-barna betyr alt for meg, og deres trygghet så ekstremt viktig i disse "passe-situasjonene", at jeg virkelig takker for gode tips av hele mitt hjerte!!! Hilsen Mamma'n!!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 ville bare si lykke til. det er et så veldig vanskelig tema.
liv Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 Hør med barnepasseren.no Vet ikke om de har ledige dagmammaer eller barnepassere på dagtid nå men de har i allefall hatt det tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå