Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken er du godt fornøyd med? Er så mange å velge mellom :)

Anonymkode: 0a28e...948

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor med farge? Da bruker man som regel alt for lite…

Anonymkode: 76115...b67

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det spørs vel litt hvor mye du trenger? Hvis du ikke er veldig lys, og i tillegg som meg har tendens til fet hud går det helt fint.

Jeg bruker en farget dagkrem fra Bare Minerals hele sommeren. Den kommer i mange nyanser. 
Får ikke til å lime inn link nå, men den heter Complexion Rescue.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er ment til bruk i syden da jeg har litt urenheter og sånn. Gidder ikke bruke sminke da, men skulle gjerne skjult litt. Har ingen planer om å bruke for lite :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bacteria skrev (1 minutt siden):

Det spørs vel litt hvor mye du trenger? Hvis du ikke er veldig lys, og i tillegg som meg har tendens til fet hud går det helt fint.

Jeg bruker en farget dagkrem fra Bare Minerals hele sommeren. Den kommer i mange nyanser. 

Farget dagkrem med solfaktor?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Farget dagkrem med solfaktor?

Ja, glemte å skrive det. Solfaktor 30. 😊

AnonymBruker
Skrevet
Bacteria skrev (6 timer siden):

Alle trenger to fingerlengder med solkrem, så mye foundation/solkrem med farge bruker man sjeldent. 

Anonymkode: fe069...c34

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes Avene sin fungerer fint på dager jeg ikke skal noe spesielt. Den er tykk og klissete, men jevner ut hudtonen og gjør jobben.

Bruker den i helgene når jeg bare skal være «hverdagslig». Men følger tråden for å finne den ultimate!

Anonymkode: 132ea...941

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alle trenger to fingerlengder med solkrem, så mye foundation/solkrem med farge bruker man sjeldent. 

Ikke to fingerlengder i ansiktet vel. Det må være et salgstriks, aldri hatt behov for det. 

Skrevet

Colorscienxe sunforgettable total protection face shield flex spf 50.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

😅

Tror 90 tallet ringte og spurte hvordan det var den gangen, med langt dårligere produkter. 

Anonymkode: d028b...ac3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La Roche posay Anthelios Uvmune 400 Tinted Fluid Spf50. 

Dekker litt. Veldig behagelig. Holder lenge. Drøy i bruk. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

😅

Tror 90 tallet ringte og spurte hvordan det var den gangen, med langt dårligere produkter. 

De fleste hudpleiere og hudleger anbefaler dette, vil i utgangspunktet tro at de  oppdatert på slikt. Om du bruker mindre enn anbefalt mengde, er du ikke ubeskyttet, men du oppnår ikke den beskyttelsen som står på produktet.

Endret av Roci
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Bacteria skrev (13 timer siden):

Ikke to fingerlengder i ansiktet vel. Det må være et salgstriks, aldri hatt behov for det. 

Nei, det er det sommer anbefalt. To fingerlengder eller én tskje. 

• Nyttig 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (18 timer siden):

De fleste hudpleiere og hudleger anbefaler dette, vil i utgangspunktet tro at de  oppdatert på slikt. Om du bruker mindre enn anbefalt mengde, er du ikke ubeskyttet, men du oppnår ikke den beskyttelsen som står på produktet.

Ikke av disse tynne typene, faktor 50, beregnet for ansikt. Det kommer an på kvaliteten på produktene, det er ikke et sjold mot sol. Er hudpleieren min som har anbefalt den jeg bruker nå. Og med 50ml per flaske, og tynn konsistens, ville to fingerlengder bare blitt kliss. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ikke av disse tynne typene, faktor 50, beregnet for ansikt. Det kommer an på kvaliteten på produktene, det er ikke et sjold mot sol. Er hudpleieren min som har anbefalt den jeg bruker nå. Og med 50ml per flaske, og tynn konsistens, ville to fingerlengder bare blitt kliss. 

Som sagt så påpeker jeg kun at det er er den mengden som anbefales for å oppnå den beskyttelsen som står på produktet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sverger til Avene B-protect, solfaktor 50, og med farge som jevner hudtonen.

Anonymkode: 2e2fa...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...