AnonymBruker Skrevet 11. mai #21 Del Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men poenget er at jeg ikke føler at jeg er bedre enn ham. Men jeg tror han føler at han er "bedre" enn meg... eller i alle fall livsstilen min. For å si det enkelt: Det er greit for meg at han holder på meg yoga, men jeg kunne ønske han synes det var greit at jeg ser på "Love is blind" noen ganger også... Og til dere som kommenterer dette med kjønn: Ja, kanskje yoga er noe de fleste anser som typisk kvinnelig, i alle fall i Norge. Men det er egentlig ikke noe problem for meg. Som noen sier, hadde jeg nok hatt de samme følelsene hvis det var bil eller jakt han hadde tatt like mye av oppmerksomheten hans. Imidlertid er kanskje yoga m.m. litt spesielt siden det er like mye et livvsyn og en livsstil som en "ren hobby"? TS Anonymkode: 63c6b...a0c Men det er jo dette med liberalisme også, det er også et livssyn og en livsstil, ikke bare noe man mener, og ellers er alt annet likt. Hadde du funnet deg en konservativ mann, så hadde han kanskje hatt et mer likt syn på hva man bruker tiden på som hva du har. Jeg har aldri opplevd noen som kun tenker bil eller kun tenker fotball, hvis de er konservative. Da har de større mål her i livet, og hobbyene er bare noe de gjør innimellom. Anonymkode: 90db0...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #22 Del Skrevet 13. mai Minn han på et viktig element han har glemt, å være ikke-dømmende! Er i overkant glad i yoga, mantraer osv selv, men han typen der hørtes ikke noe hyggelig ut. Dømmende, selvopptatt og egoistisk. Tror det er vanskelig å få sånne til å se seg selv utenfra. Snart reiser han sikkert til India for å meditere 10 timer om dagen. Anonymkode: 2ab26...976 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #23 Del Skrevet 13. mai Cult opplegg. Hadde det ikke vært for at pusting og treningen er bra for kroppen har det vært skummelt. Anonymkode: d5faf...f2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #24 Del Skrevet 15. mai Takk for svar, alle sammen! Mange fine innspill. vet ikke helt hva jeg skal svare på alle sammen, men jeg tar det til meg. Innser at det må skje noe i alle fall. Hadde et håp om at det skulle gå over, men det har vart lenge nå, og blir liksom bare verre og verre. Synes bare det er så trist. TS Anonymkode: 63c6b...a0c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. mai #25 Del Skrevet 15. mai Realiteten er at du må beholde identiteten din, og sette grenser for deg selv. Dersom hans liv går over dine grenser eller utfordrer din identitet så må du ta grep. Her ville jeg ha satt foten ned og avsluttet det dersom han ikke lyttet til det jeg sa. Sikkert fint for han å finne sitt indre seg og indre ro - men kjipt om det skal gå på bekostning av andre. Da står han der til slutt alene. Men det er et "hans problem", og ikke et "ditt problem". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #26 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 16.03): Ja, for dere som ser tv er jo så mye bedre enn de som driver med yoga 😆 Anonymkode: 90db0...f1d Jeg føler meg ikke bedre enn noen eller dømmer noen, i motsetning til deg Anonymkode: 9b9f8...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #27 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for svar, alle sammen! Mange fine innspill. vet ikke helt hva jeg skal svare på alle sammen, men jeg tar det til meg. Innser at det må skje noe i alle fall. Hadde et håp om at det skulle gå over, men det har vart lenge nå, og blir liksom bare verre og verre. Synes bare det er så trist. TS Anonymkode: 63c6b...a0c Sender en klem til deg lykke til. Anonymkode: 90db0...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #28 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg føler meg ikke bedre enn noen eller dømmer noen, i motsetning til deg Anonymkode: 9b9f8...979 Og det er du stolt av? Anonymkode: 90db0...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #29 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Og det er du stolt av? Anonymkode: 90db0...f1d Les hva jeg svarte på da. Er stolt over at jeg ikke dømmer noen ja, jeg tror på å bli kjent med et menneske og akseptere de fremfor å dømme på bakgrunn av egne fordomner. Noe TS sin kjæreste ikke gjør, når han kritiserer hennes livsvalg og mener han tar bedre valg enn henne. Anonymkode: 9b9f8...979 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #30 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Les hva jeg svarte på da. Er stolt over at jeg ikke dømmer noen ja, jeg tror på å bli kjent med et menneske og akseptere de fremfor å dømme på bakgrunn av egne fordomner. Noe TS sin kjæreste ikke gjør, når han kritiserer hennes livsvalg og mener han tar bedre valg enn henne. Anonymkode: 9b9f8...979 Du svarte på mitt innlegg, så vet nok hva du svarte på. Du skryter av at du ikke ser ned på mennesker, slik vi andre gjør, vi som du ser ned på. Og nå har du hoppet fra å skrive om meg, til å skrive om kjæresten til trådstarter. Kanskje det er du som skal følge litt bedre med i tråden? Anonymkode: 90db0...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #31 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du svarte på mitt innlegg, så vet nok hva du svarte på. Du skryter av at du ikke ser ned på mennesker, slik vi andre gjør, vi som du ser ned på. Og nå har du hoppet fra å skrive om meg, til å skrive om kjæresten til trådstarter. Kanskje det er du som skal følge litt bedre med i tråden? Anonymkode: 90db0...f1d Stakkars deg. Anonymkode: 9b9f8...979 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #32 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stakkars deg. Anonymkode: 9b9f8...979 Ja, du hever deg jo ikke det minste over andre Anonymkode: 90db0...f1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 15. mai #33 Del Skrevet 15. mai Min erfaring er at man kan bytte ut yoga - som er tilfellet her, med mange andre ting enkelte blir fullstendig oppslukt av. Det kan være kryptovaluta, religion, trening osv osv. Jeg tror det er et personlighetstrekk enkelte dessverre har. Jeg har ikke hatt kjærester som har vært sånn, men venner. Det blir hakk i plata, og slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #34 Del Skrevet 15. mai Der hadde jeg vært nådeløs altså. Jeg mener bestemt at å lese bøker og mate intellektet og å gå tur i skogen og å gjøre f eks hagearbeid eller snekring er av mye større kvalitet enn å ramle ned i kaninhullet av navlebeskuelse og selvopptatthet som en del av de guru-på-youtube-og-pusteøvelse-folka gjør. Og jeg er dame. Anonymkode: 720f2...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå