Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har vært singel i flere år etter en utrivelig skilsmisse. Nå tenker jeg at jeg vil prøve å treffe noen igjen. Jeg er ute etter noe seriøst, orker ikke å bruke tiden min på noe som ikke i det minste har en mulighet for å utvikle seg til noe varig. 

Så er problemet: Jeg kan ikke noe om de ulike appene. Jeg jobber på ungdomsskole, og har ikke lyst til at hvem som helst skal kunne se en profil med bilde og personlige opplysninger om meg. Det er ikke noe jeg vil bli konfrontert med i klasserommet. Finnes det noen apper der man selv har kontroll på hvem som kan se opplysningene om deg? Og hvilke apper passer best for godt voksne mennesker? Jeg har fylt 40 og vet godt at det ikke er den mest attraktive alderen for de fleste menn.

Endret av Ravnejenta
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På tinder kan man legge inn mobilnummeret til de man ønsker å være usynlig for, så profilen ikke dukker opp i deres "bunke".  Jeg traff samboeren min på tinder for fire år siden, og selv om vi fant hverandre så har vi begge sagt at vi aldri vil bruke app igjen, dersom en av oss dør og skal ut på "markedet" igjen. Det blir bare vanskeligere og vanskeligere å navigere. Er det helt utelukket å møte noen på den "gammeldagse" måten, via venner eller hobby? 

Anonymkode: 05d26...7f7

AnonymBruker
Skrevet

Du kan sveipe inkognito på tinder hvis du kjøper et abonnement, da får kun de du har likt sett profilen din.

Anonymkode: 03630...36d

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

På tinder kan man legge inn mobilnummeret til de man ønsker å være usynlig for, så profilen ikke dukker opp i deres "bunke".  Jeg traff samboeren min på tinder for fire år siden, og selv om vi fant hverandre så har vi begge sagt at vi aldri vil bruke app igjen, dersom en av oss dør og skal ut på "markedet" igjen. Det blir bare vanskeligere og vanskeligere å navigere. Er det helt utelukket å møte noen på den "gammeldagse" måten, via venner eller hobby? 

Anonymkode: 05d26...7f7

Nei for all del, ikke utelukket. Jeg ville foretrukket å bli kjent med noen på den måten. Det ser bare ikke ut til at det finnes noen aktuelle i omgangskretsen, og jeg tenker at jeg kanskje må være litt mer aktiv selv.

Skrevet
Ravnejenta skrev (2 minutter siden):

Nei for all del, ikke utelukket. Jeg ville foretrukket å bli kjent med noen på den måten. Det ser bare ikke ut til at det finnes noen aktuelle i omgangskretsen, og jeg tenker at jeg kanskje må være litt mer aktiv selv.

Hvilke sosiale aktiviteter er det du deltar i på fritiden hvor du møter folk utenfor omgangskretsen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke nettet er helt intakt. For kynisk og fjern spleising på nettet. Jeg ville satset på det virkelige liv, for å være ærlig, og da ikke de som detter ned i huet på deg (ja, hvorfor skulle de det?). Ser du noen og treffer noen som gjør at hjertet hopper litt, spør om dere kan ta en kaffe sammen. Det må jo være litt naturlig da, eller så må du skape en situasjon der det virker naturlig. Stol på egen dømmekraft.

Anonymkode: 367e2...1b1

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Jeg forventer på ingen måte at noen skal falle ned i huet på meg, men jeg bor på et relativt lite sted der utvalget både i aktiviteter og kjærestekandidater er begrenset. Jeg har ikke veldig mye tro på datingapper, men jeg tror faktisk jeg må prøve hvis jeg skal ha en mulighet. Så spørsmålet er jo om noen er mer seriøse enn andre, og om noen har mulighet for å være anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...