Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye er dere sammen med deres kjæreste og vennene til kjæresten? 

Jeg begynner å mislike vennene til samboeren min. De er alle selvsentrerte personer som skal være bedre enn alle andre(spesielt alle jentevennene.) Kjæresten min vil være sammen med de hele tiden, hvis vi foreksempel skal gjøre noe som å dra på turer eller gjøre noe gøy så må dem få være med, alle sammen. Greit ett par ganger, men hver gang?! 😖 blir så utslitt 

Anonymkode: d4657...c8b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen stor omgangskrets selv, så når vi først er sosiale er det som regel med hans venner. Hvor ofte varierer veldig, spesielt ut i fra årstid, det blir jo gjerne mer sosialisering om våren og sommeren, så dabber det av på høsten og vinteren. Jeg har heldigvis ikke opplevd at samboeren min vil/må ha med vennene sine på absolutt alt vi skal gjøre. 

Anonymkode: 7ef22...ac3

Skrevet

Alle par trenger litt tid alene. Men også hyggelig å finne på noe med venner. Fra eget liv har jeg følgende observasjon.

Da vi var unge, fant vi på nesten alt med venner, men av og til noe alene. Da vi ble litt eldre og folk startet med barn, ble det mer vanlig å reise på tur med bare partner. Mens nå som barne er store, blir det mer vanlig å finne på mer med venner, men kanskje ikke like mye som da vi var unge. Har hatt samme partner hele tiden, så ikke noe utskifting av vennegjenger som påvirker.

• Nyttig 1
Skrevet

Innimellom. Nå som vi er eldre foretrekker vi å være sammen bare oss to. Som mannen min sier: det er jo du som er min person, og den jeg liker aller best å være sammen med. Vi deler mange interesser, og det gjør det gøy å gjøre ting sammen. 

Samtidig er jeg den som kanskje dytter mannen mest ift kontakt med sine kompiser. De er fine venner som jeg liker godt, så jeg synes det er viktig han tilbringer tid med dem. I starten dro han meg alltid med for å være med dem, de spiller primært brettspill sammen (noe jeg også elsker), men jeg ser at de trenger mer alenetid bare de sammen. Så, løsningen er at de gjerne er hos oss, så holder jeg meg i bakgrunnen (det er vi som har best plass til store brettspill). Det hender jeg blir med, men liker ikke å forstyrre dem for mye i spillingen. 

Å være sammen med en fyr som bare skal være sammen med sine venner hele tiden hadde jeg ikke orket. For meg er det viktig at vi som par gjør mange ting sammen, men har tid til venner innimellom. 

AnonymBruker
Skrevet

Sånn var min eks. Kunne ikke ha et sekund alene bare oss to.

Anonymkode: 3fe5f...127

Skrevet (endret)

.

Endret av Sjarmør
Skrevet (endret)

Vi gjør både ting sammen med venner, både mine og hans, og bare oss to. Når han møter venner er jeg (og de andre damene) alltid med, de "møtes" alene når de gamer. Vi har mange like hobbyer, men også mye vi gjør hver for oss. 

Jeg liker å henge med hans venner, de er hyggelige og vi har mange av de samme interessene. 

Endret av Ellah
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 11.01):

Jeg omgås ikke min mann sine venner.....det er jo hans liv. Som han hadde før meg :) 

Anonymkode: 764fe...3a2

Du kan jo omgåes med vennene hans, selv om han hadde de fra før?? Synes det hadde vært kjipt å aldri være med hans venner, eller han aldri var med mine venner. 

Anonymkode: 6fa3c...d55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...