Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som får strøm gjennom dem?Vi fikk et tilbud fra dem i går og har tenkt å takke ja til det siden det er billigere enn Hafslund.Noen som har erfaring med dem?Er dere fornøyde?

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaringer med dem, men har lurt på å bytte til dem vi også. Nå har vi Fjordkraft som er en del dyrere.

Skrevet

Bare de ikke går konk.. så spiller det liten rolle hvilken leverandør du har.

Prøv LOS Aktiv - det er ett godt tilbud!

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet (endret)

Det er ikke tillatt å reklamere i forumet.

Ta gjerne kontakt for annonsemuligheter.

Kontaktinfo.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Gjest Gjest_marte_*
Skrevet

jeg har selv strøm fra sea norge og er meget fornøyd med det. lykke til :)

Skrevet

Jeg har også strøm fra SEA Norge og de er billige og bra! Anbefales!

Skrevet

Jeg kjenner de som driver SEA Norge, og det er en gjeng unge mennesker som tar sitt arbeide svært seriøst. De er en bedrift i sterk vekst, men har fått et par riper i lakken (ta ett søk på Google).

Skrevet

Jeg har ikke så bra erfaring med SEA. Skrev under en avtale med ei som kom på døra. Og da tok det 2-3 mnd før jeg fikk levert strøm fra de (da måtte jeg ringe å purre på de). Etter å ha fått levert strøm fra de 2 mnd - flyttet jeg. Ikke så veldig langt (samme kommune). Men da var det veldig vanskelig for de å levere strøm til meg. Så etter mye frem og tilbake valgte jeg en annen leverandør som fikset det mye bedre. Og da kom den hyggelige regningen - gebyr fordi jeg ikke hadde brukt de i et år!!!!!!!! Og etter at jeg hadde sagt opp hos de - ringte de meg et par ganger for å få meg tilbake som kunde.

Her er forresten link til en omtalelse av de og B2C i nettavisen

http://www.nettavisen.no/okonomi/privat/article787190.ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...