nat26 Skrevet 15. mars 2006 #1 Skrevet 15. mars 2006 Er det noen som får strøm gjennom dem?Vi fikk et tilbud fra dem i går og har tenkt å takke ja til det siden det er billigere enn Hafslund.Noen som har erfaring med dem?Er dere fornøyde? Takker for svar
Cupcake Skrevet 15. mars 2006 #2 Skrevet 15. mars 2006 Har ingen erfaringer med dem, men har lurt på å bytte til dem vi også. Nå har vi Fjordkraft som er en del dyrere.
summer25 Skrevet 15. mars 2006 #3 Skrevet 15. mars 2006 Bare de ikke går konk.. så spiller det liten rolle hvilken leverandør du har. Prøv LOS Aktiv - det er ett godt tilbud!
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Det er ikke tillatt å reklamere i forumet. Ta gjerne kontakt for annonsemuligheter. Kontaktinfo. Arwen (mod) Endret 30. oktober 2006 av Arwen
Gjest Gjest_marte_* Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 jeg har selv strøm fra sea norge og er meget fornøyd med det. lykke til
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har også strøm fra SEA Norge og de er billige og bra! Anbefales!
Minien Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kjenner de som driver SEA Norge, og det er en gjeng unge mennesker som tar sitt arbeide svært seriøst. De er en bedrift i sterk vekst, men har fått et par riper i lakken (ta ett søk på Google).
Lizz Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har ikke så bra erfaring med SEA. Skrev under en avtale med ei som kom på døra. Og da tok det 2-3 mnd før jeg fikk levert strøm fra de (da måtte jeg ringe å purre på de). Etter å ha fått levert strøm fra de 2 mnd - flyttet jeg. Ikke så veldig langt (samme kommune). Men da var det veldig vanskelig for de å levere strøm til meg. Så etter mye frem og tilbake valgte jeg en annen leverandør som fikset det mye bedre. Og da kom den hyggelige regningen - gebyr fordi jeg ikke hadde brukt de i et år!!!!!!!! Og etter at jeg hadde sagt opp hos de - ringte de meg et par ganger for å få meg tilbake som kunde. Her er forresten link til en omtalelse av de og B2C i nettavisen http://www.nettavisen.no/okonomi/privat/article787190.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå