Gå til innhold

Balder sofa fra Home and Cottage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om andre vil overta agenturet av Balder sofaserie som Home and Cottage hadde?

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke. Men de jeg kjenner som har sofaen er veldig misfornøyde. Synker fort sammen, elendig kvalitet. 

Anonymkode: ff2ac...ba6

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vet ikke. Men de jeg kjenner som har sofaen er veldig misfornøyde. Synker fort sammen, elendig kvalitet. 

Åh, så dumt! Jeg synes de er så fine, men hadde ikke plass tidligere, men har det nå. Litt typisk😄
Er det andre som har noe å si om denne sofaen? 

AnonymBruker
Skrevet
Te uten sukker skrev (19 minutter siden):

Åh, så dumt! Jeg synes de er så fine, men hadde ikke plass tidligere, men har det nå. Litt typisk😄
Er det andre som har noe å si om denne sofaen? 

Ja veldig fin, men det finnes nok lignende som har bedre kvalitet. Generelt sett så er alt jeg har kjøpt på H & C dårlig kvalitet; putetrekk til sofaputer, gulvtepper. 

Er det hjørnesofaen/sjeselong du ønsker deg, eller 3 seter? 

Blir ikke heeelt det samme, men du kan jo prøve? https://www.bohus.no/sofa/hjornesofa/diego-hjornesofa-1

Jeg ville tatt med bilde av balder-sofaen til møbelbutikkene og spurt hva de har som ligner :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja veldig fin, men det finnes nok lignende som har bedre kvalitet. Generelt sett så er alt jeg har kjøpt på H & C dårlig kvalitet; putetrekk til sofaputer, gulvtepper. 

Er det hjørnesofaen/sjeselong du ønsker deg, eller 3 seter? 

Blir ikke heeelt det samme, men du kan jo prøve? https://www.bohus.no/sofa/hjornesofa/diego-hjornesofa-1

Jeg ville tatt med bilde av balder-sofaen til møbelbutikkene og spurt hva de har som ligner :) 

Nei, vil ikke ha hjørnesofa. Kunne tenkt meg 2x3 seter eller en 2,5 seter og to stoler + puff. Litt usikker, må ta noen mål først. Men takk for tipset om å ta med meg et bilde, da har jeg en plan😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...