AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:37 #21 Del Skrevet mandag kl 06:37 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg klipte frynsene vekk, var absolutt verdt den prisen Anonymkode: 6e008...6de Dette er håndvevde tepper som oldemoren hans har laget, så takk for tips, men det er nok ikke løsningen her. De begynner etterhvert å bli litt slitte, så det er nok ikke alt for lenge til vi kan bytte dem ut med noen uten frynser -ts Anonymkode: e0657...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:48 #22 Del Skrevet mandag kl 06:48 Han har andre krav til det ferdige resultatet enn deg. Anonymkode: 8727e...3c4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:54 #23 Del Skrevet mandag kl 06:54 Trådløs støvsuger med lys, f.eks Dyson. Hvis han ikke ser både synlig og usynlig støv med den er det optiker neste. Anonymkode: 4c91e...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet mandag kl 07:10 #24 Del Skrevet mandag kl 07:10 Thyra skrev (20 timer siden): Da ser vel du også støv som hun ikke ser? Ja, det gjør jeg, men ikke på gulvet, der hun er nærmest. Jeg ser støv hun ilke ser på møbler, hyller, TVen, i bilen osv. Er uansett ubetydelig nå, da ledlysene lyser opp støv, selv støv hun ikke så uten lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:18 #25 Del Skrevet mandag kl 07:18 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Svaret er at du må øke kravene til hvem du logger med. Tenk etikk, ikke bare lyst. Dersom et barn på 10-16 støvsuger av seg selv og gjør en dårlig jobb så er det greit - som forventet. Ungdommer er uferdige. Dersom et barn under 10 støvsuger på forespørsel og gjør en dårlig jobb så er det også som forventet, etter alder. Dersom et fysisk voksent menneske verken støvsuger av seg selv eller gjør en ok jobb så er mennesket psykisk fortsatt i aldersgruppen 6-10, og i så fall er du etisk langt ute på viddene hva angår å ha etablert et voksent forhold til vedkommende og må avvikle det umiddelbart. Det spiller ingen rolle hvor vidt han gjør seg udugelig med vilje - slike handlinger tilhører også aldersgruppen under den seksuelle lavalder. Anonymkode: a3270...712 Ja, for alle menn skal følge kravet fra kvinnene for de bestemmer alt.... 🙄 Hva med at vi kvinner roer oss litt ned da, og respekterer at vi er forskjellige og at vi ser ting på forskjellige måter? Og hva er dårlig støvsugd? Alt er relativt! Anonymkode: 5db0a...ae3 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:24 #26 Del Skrevet mandag kl 07:24 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, for alle menn skal følge kravet fra kvinnene for de bestemmer alt.... 🙄 Hva med at vi kvinner roer oss litt ned da, og respekterer at vi er forskjellige og at vi ser ting på forskjellige måter? Og hva er dårlig støvsugd? Alt er relativt! Anonymkode: 5db0a...ae3 Helt enig. Når min mann gjør husarbeid, så gjør han det på sin måte. Når jeg gjør husarbeid, så gjør jeg det på min måte. Ønsker jeg at alt skal være gjort på min måte, så får jeg ta 100% av husarbeidet selv. Jeg hadde ikke orket om min mann begynte å kritisere måten jeg vasker på. Anonymkode: 8727e...3c4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet mandag kl 07:29 #27 Del Skrevet mandag kl 07:29 Samme erfaring her. Han er ikke god til å støvsuge eller vaske bad. Men han er skikkelig god på å rydde, ta ut av oppvaskmaskina, hjelpe barna med lekser, klippe gress, måke snø, vaske bil og lage mat. Alle er ikke gode på alt. Kanskje han kan gjøre andre oppgaver i huset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:12 #28 Del Skrevet tirsdag kl 13:12 Løsningen er å la han få slippe å ha noe mer med deg å gjøre. Ingen fortjener en partner som er så hatefulle at de rakker ned på deg i sosiale medier eller til andre folk. Det du driver med er psykisk vold. Anonymkode: 81d95...925 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #29 Del Skrevet 21 timer siden Støv har det med å dukke opp etter man har satt fra seg støvsugeren, ihvertfall er det min erfaring. Litt støv er uansett ikke farlig, så lenge man støvsuger jevnlig er det ingen andre som bryr seg uansett. Anonymkode: dc302...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå