AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Jeg må leie leilighet. Men usikker på om jeg skal leie privat eller gjennom firma. Gjennom firma kan jeg få betale på depositum hver måned. Og det er bra siden jeg ikke har mye til depositum. Er det noen ulemper ved å leie gjennom firma? Har leid før men da privat Anonymkode: 1ef51...af5
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Har leid både privat og gjennom firma. Eneste jeg hadde utfordringer med var Utleiemegleren. Da jeg sa opp, på lovlig vis og bodde ut oppsigelsen, sendte de krav om at jeg skulle betale for ny utleieannonse da det var min feil at de måtte leie ut på nytt. Var mye styr med dem da jeg skulle flytte ut. Ellers har jeg aldri hatt utfordringer, verken med å leie privat eller gjennom firma Anonymkode: 44492...de6
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har leid både privat og gjennom firma. Eneste jeg hadde utfordringer med var Utleiemegleren. Da jeg sa opp, på lovlig vis og bodde ut oppsigelsen, sendte de krav om at jeg skulle betale for ny utleieannonse da det var min feil at de måtte leie ut på nytt. Var mye styr med dem da jeg skulle flytte ut. Ellers har jeg aldri hatt utfordringer, verken med å leie privat eller gjennom firma Anonymkode: 44492...de6 Høres ut som om du var uheldig. Tror ikke de fleste firmaer er sånn 🙂 Anonymkode: 1ef51...af5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå