AnonymBruker Skrevet i går, 07:54 #1 Del Skrevet i går, 07:54 Har noen her opplevd å føle mer tiltrekning til mannen når dere føler at ei annen dame vil ha han? Anonymkode: 08e34...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:56 #2 Del Skrevet i går, 07:56 Nei, usunn dynamikk. Men jeg har kjent stikk av sjalusi når han viser interesse for andre enn meg. Anonymkode: 89b84...6ef 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:01 #3 Del Skrevet i går, 08:01 Nei, slikt er bare ubehagelig. Har kun opplevd det med en eks. Var vel en av grunnene til at det ble eks. Jeg har aldri giddet å ha en kjæreste som ikke satte tydelige grenser for seg selv. Menn som er for omsvermet har jeg uansett alltid holdt meg unna- for slitsomt, og for et mareritt i hverdagen. Anonymkode: af1ed...eb4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:03 #4 Del Skrevet i går, 08:03 Det er jo langt mer stas å ha en partner som andre syns er flott, enn å ha en partner som andre ikke liker 🤷♀️ Anonymkode: 6b47f...22c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:03 #5 Del Skrevet i går, 08:03 Nei. Anonymkode: de8fe...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:04 #6 Del Skrevet i går, 08:04 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo langt mer stas å ha en partner som andre syns er flott, enn å ha en partner som andre ikke liker 🤷♀️ Anonymkode: 6b47f...22c Jeg var litt for kjapp her tror jeg. Mtp overskriften så er det jo ekkelt hvis en annen kvinne faktisk legger seg etter mannen min. Anonymkode: 6b47f...22c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet i går, 08:05 #7 Del Skrevet i går, 08:05 (endret) Jeg synes det er deilig å se at partner får masse oppmerksomhet. Har ingen problemer med det. Jeg vet godt hvem hun elsker, at at hun velger meg hver dag. Jeg har ikke behov for å tviholde på henne. Endret i går, 08:34 av Snok1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:06 #8 Del Skrevet i går, 08:06 Tenker at det er få damer som bare legger seg etter en mann uten at det har vært flørt etc i forkant. Så stas er det vel ikke at mannen åpenlyst da har flørtet mrd noen....... Anonymkode: e6e60...671 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:11 #9 Del Skrevet i går, 08:11 Han var utro med den dama og jeg følte bare enormt hat mot han. Og henne. Hun var veldig klar over at han var gift. Anonymkode: 45ad9...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:13 #10 Del Skrevet i går, 08:13 Jeg syns det er bare hyggelig og tar det som et kompliment. Jeg er glad på hans vegne at folk gir ham litt ekstra oppmerksomhet. Vi har ingen problemer med at partneren flørter med andre. Det gir ekstra krydder i hverdagen. Anonymkode: c7fdc...9c3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:15 #11 Del Skrevet i går, 08:15 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har noen her opplevd å føle mer tiltrekning til mannen når dere føler at ei annen dame vil ha han? Anonymkode: 08e34...416 Nei, tiltrekningen ligger i at han er attraktiv blant kvinner flest, ikke at han har en og annen galning etter seg. Anonymkode: 8ea48...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet i går, 08:16 #12 Del Skrevet i går, 08:16 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenker at det er få damer som bare legger seg etter en mann uten at det har vært flørt etc i forkant. Så stas er det vel ikke at mannen åpenlyst da har flørtet mrd noen....... Anonymkode: e6e60...671 Er ikke utenkelig at det f.eks. skjer ute på byen, jeg har opplevd det et par ganger med min samboer. Han enser det ikke i det hele tatt, men jeg ser det jo. Og jeg kjenner absolutt ingen tiltrekning, for å besvare TS sitt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:18 #13 Del Skrevet i går, 08:18 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tenker at det er få damer som bare legger seg etter en mann uten at det har vært flørt etc i forkant. Så stas er det vel ikke at mannen åpenlyst da har flørtet mrd noen....... Anonymkode: e6e60...671 Du vet lite om damer… Anonymkode: 8ea48...404 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:20 #14 Del Skrevet i går, 08:20 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har noen her opplevd å føle mer tiltrekning til mannen når dere føler at ei annen dame vil ha han? Anonymkode: 08e34...416 Nei,men jeg må innrømme jeg synes det er hot at han ofte får blikk etter seg, eller den gang vi var i en bar og en dame som ikke visste at han var kjæresten min sa til meg i bar kø ,omg han der var deilig😆🤣🥰 Jeg var strålende fornøyd med å etterpå tafse litt på han før jeg og han fant oss et sted sitte. Anonymkode: b10d4...a2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:24 #15 Del Skrevet i går, 08:24 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han var utro med den dama og jeg følte bare enormt hat mot han. Og henne. Hun var veldig klar over at han var gift. Anonymkode: 45ad9...5a5 Det var mannen din også. Anonymkode: 173c5...b4b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:00 #16 Del Skrevet i går, 09:00 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, usunn dynamikk. Men jeg har kjent stikk av sjalusi når han viser interesse for andre enn meg. Anonymkode: 89b84...6ef Det siste der er jo mer usunt, spør du meg.... At andre kvinner viser interesse for min mann, det synes jeg bare er naturlig da han er kjekk og karismatisk, og jeg kjenner jeg blir litt sånn stolt eller hva man skal si, eller ekstra glad for at han er bare min. Min kjæreste viser null interesse for andre kvinner på den måten, så det er ingenting å være sjalu på. Han avfeier det også fort når noen faktisk prøver seg. Han er ikke alltid like god på å se det da, noen ganger må han spørre meg 😅 Anonymkode: c94d3...c2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:05 #17 Del Skrevet i går, 09:05 Nei. Anonymkode: 3d40b...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:07 #18 Del Skrevet i går, 09:07 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det var mannen din også. Anonymkode: 173c5...b4b Har du oppriktig ikke kapasitet nok i tankene din til å klandre mer enn en person om gangen og for ulike roller utifra hva de er skyll i? Anonymkode: 3d40b...6c1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:09 #19 Del Skrevet i går, 09:09 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det siste der er jo mer usunt, spør du meg.... At andre kvinner viser interesse for min mann, det synes jeg bare er naturlig da han er kjekk og karismatisk, og jeg kjenner jeg blir litt sånn stolt eller hva man skal si, eller ekstra glad for at han er bare min. Min kjæreste viser null interesse for andre kvinner på den måten, så det er ingenting å være sjalu på. Han avfeier det også fort når noen faktisk prøver seg. Han er ikke alltid like god på å se det da, noen ganger må han spørre meg 😅 Anonymkode: c94d3...c2c Du vet jo ikke hva som ligger i det da. Trenger ikke være snakk om at han stikker tungen ned i halsen på en annen dame. Kan være at han sier hei til søsteren til AB eller til dama i kassa på butikken, og det er nok. Har selv enkelte ting som gjør meg vill av sjalusi, mens andre ting ikke bryr meg det minste. Seksuell interesse for eksempel, det vet jeg at bare er et blaff. Hvis det er en dame som for eksempel skriver punktum i overskriften, sånn som trådstarter gjør i denne, så ser jeg på henne som helt harmløs og kun for sex (beklager trådstarter, men nå vet du hva du har å gjøre). Anonymkode: 8ea48...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:16 #20 Del Skrevet i går, 09:16 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo langt mer stas å ha en partner som andre syns er flott, enn å ha en partner som andre ikke liker 🤷♀️ Anonymkode: 6b47f...22c Uenig. Og her er det forskjell på om folk liker, misliker og er nøytrale. Mannen min er mer nøytral. Jeg kunne ikke vært mindre opptatt av om andre synes han er fin så lenge jeg liker ham. Da er det bare avslappende at vi får være i fred uten mas fra andre kvinner. Jeg møtte en gang en mann som var en skikkelig kvinnemagnet med ekstrem sjarme. Det var ekstremt slitsomt, og jeg ville ikke tatt i fyren med ildtang engang! Misunner ikke dama hans et sekund, og i årene etter tror jeg dette skapte endel problemer.. Anonymkode: af1ed...eb4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå