Thyra Skrevet i går, 07:50 #1 Del Skrevet i går, 07:50 Hva synes dere om slike? Jeg synes de var veldig fine, og mye billigere enn cape, ihvertfall for dem som kan strikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet i går, 07:56 Forfatter #2 Del Skrevet i går, 07:56 https://bunadstrikk.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:01 #3 Del Skrevet i går, 08:01 Elsker de 🥰 har strikket til min egen Anonymkode: 50a19...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:17 #4 Del Skrevet i går, 08:17 Jeg liker mye bedre strikkete sjal til bunad, de krøller ikke skjorten og passer bedre til. De du linker til er jo fine de, men skal man strikke kofte til bunaden syns jeg det er finere med de som har mindre mønster eller er ensfargede. Men helt sjal for min del altså. Anonymkode: 33174...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet i går, 11:37 Forfatter #5 Del Skrevet i går, 11:37 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg liker mye bedre strikkete sjal til bunad, de krøller ikke skjorten og passer bedre til. De du linker til er jo fine de, men skal man strikke kofte til bunaden syns jeg det er finere med de som har mindre mønster eller er ensfargede. Men helt sjal for min del altså. Anonymkode: 33174...5ff De er jo ganske vide i ermene, skulle ikke tro de krøllet til skjorta? Egentlig synes jeg både slike kofter og sjal er finere enn cape. Mulig cape er varmere? Endret i går, 11:37 av Thyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå