Thyra Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Hva synes dere om slike? Jeg synes de var veldig fine, og mye billigere enn cape, ihvertfall for dem som kan strikke selv. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Elsker de 🥰 har strikket til min egen Anonymkode: 50a19...5f3 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai Jeg liker mye bedre strikkete sjal til bunad, de krøller ikke skjorten og passer bedre til. De du linker til er jo fine de, men skal man strikke kofte til bunaden syns jeg det er finere med de som har mindre mønster eller er ensfargede. Men helt sjal for min del altså. Anonymkode: 33174...5ff 3
Thyra Skrevet 11. mai Forfatter #5 Skrevet 11. mai (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg liker mye bedre strikkete sjal til bunad, de krøller ikke skjorten og passer bedre til. De du linker til er jo fine de, men skal man strikke kofte til bunaden syns jeg det er finere med de som har mindre mønster eller er ensfargede. Men helt sjal for min del altså. Anonymkode: 33174...5ff De er jo ganske vide i ermene, skulle ikke tro de krøllet til skjorta? Egentlig synes jeg både slike kofter og sjal er finere enn cape. Mulig cape er varmere? Endret 11. mai av Thyra
Honey Dew Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 10.17): Jeg liker mye bedre strikkete sjal til bunad, de krøller ikke skjorten og passer bedre til. De du linker til er jo fine de, men skal man strikke kofte til bunaden syns jeg det er finere med de som har mindre mønster eller er ensfargede. Men helt sjal for min del altså. Anonymkode: 33174...5ff Det blå sjalet der var stygt til bunaden. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai Thyra skrev (På 11.5.2025 den 9.50): Hva synes dere om slike? Jeg synes de var veldig fine, og mye billigere enn cape, ihvertfall for dem som kan strikke selv. Synes ikke noe om det. Bunader er tradisjonsplagg som ødelegges visuelt, med strikkejakker. Anonymkode: 7a0b7...538 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai Det er en motegreie. Jeg personlig har ikke sansen. Anonymkode: 304d9...d75
Thyra Skrevet 17. mai Forfatter #9 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Synes ikke noe om det. Bunader er tradisjonsplagg som ødelegges visuelt, med strikkejakker. Anonymkode: 7a0b7...538 Jakkene er jo strikket i samme stil, og strikking er jo også gammel tradisjon. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå