AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Vis gjerne noen eksempler på hva dere går med! Synes bukser er vanskelig, enten er de for kosebukseaktig, eller dressbukse som ikke passer til hverdags Anonymkode: 08401...810
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Elsker å gå i skjørt og kjole. Unntaket er hvis det er veldig kaldt om vinteren og jeg skal være en del ute. Anonymkode: 75585...275 1 1 1
test1e Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Chinos og kordfløyel har jeg vanligvis på jobb. Det ser sånn semi-ordentlig ut, og man kan bruke sneakers/joggesko til 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai Bukser i bomullsmikser eller Lin. Og kjole i mange varianter. Vanlige klær, rett og slett. Hvorfor passer ikke dette til hverdags? Har ikke brukt jeans på 20 år, så spørsmålet føles bare litt merkelig. Anonymkode: 297e7...d93 2
Skogkatten Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai Bruker mest kjoler og skjørt. Av bukser bruker jeg ofte litt retro modeller. Enten vide og ganske lange palazzobukser, gjerne i lin, eller litt kortere matelotbukser. Jeg har også noen culottebukser i skapet, men jeg er så lav at det blir ikke spesielt korte på meg. Og så bruker jeg dressbukser til hverdags, synes det er helt greit, og det passer godt med stilen min. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Skrevet 11. mai Hadde jeg ikke kunnet bruke jeans vet jeg nesten ikke hva jeg skulle brukt Anonymkode: bd517...331 4 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai #8 Skrevet 11. mai Bomullsbukser, tights, joggebukser. Anonymkode: f067a...b0b 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #9 Skrevet 11. mai Bruker tights med kjole eller tunika over. De på Kappahl i Xlnt avdelingen blant annet. Anonymkode: 5356a...07b
Småmor Skrevet 11. mai #10 Skrevet 11. mai Dame over 40. Har veldig lyst til å gå mest med skjørt og kjole. Men synes det kan være litt krevende å kombinere dette på rett måte slik at jeg ikke er overpyntet på jobb. Går helst i knelange kjoler og skjørt, helst litt neutrale farger. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #11 Skrevet 11. mai Mye kjoler og skjørt, knelangt eller lengre. Bruker også en del culottes fra får til høst, og gjerne Palazzobuksee dersom jeg finner noen som er lange nok. Anonymkode: cc9b8...edd
AnonymBruker Skrevet 11. mai #12 Skrevet 11. mai Andre… bukser. Det finnes jo mye å velge i! Anonymkode: 7a8b1...3b1
Uanonym bruker Skrevet 11. mai #13 Skrevet 11. mai Jeg bruker mye kjoler og skjørt, og helt vanlige bukser i bomull (chinos o.l.) eller kordfløyel. Synes "ekte" jeans er ubehagelige (harde og klumpete) og stretch-variantene blir fort slaskete, så går veldig sjelden i jeans. Har ett par som jeg bruker en sjelden gang som avveksling. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #14 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Andre… bukser. Det finnes jo mye å velge i! Anonymkode: 7a8b1...3b1 Ja, det er bare jeg som er dårlig på mote. Anonymkode: 08401...810
AnonymBruker Skrevet 12. mai #16 Skrevet 12. mai Går veldig mye i linbukser, og har dem i mange farger 🙂 Anonymkode: 7877e...36b
AnonymBruker Skrevet 12. mai #17 Skrevet 12. mai Litt på siden av emnet kanskje, men hvorfor bruker dere ikke jeans? (Bare nysgjerrig) Anonymkode: 92670...eef 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #18 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt på siden av emnet kanskje, men hvorfor bruker dere ikke jeans? (Bare nysgjerrig) Anonymkode: 92670...eef Overvekt Anonymkode: 56692...1f5
Uanonym bruker Skrevet 12. mai #19 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Litt på siden av emnet kanskje, men hvorfor bruker dere ikke jeans? (Bare nysgjerrig) Anonymkode: 92670...eef For min del er det fordi jeg synes de er mye mindre behagelige enn f.eks. chinos - stoffet er hardt, tjukt og føles klumpete på. I tillegg føler jeg ofte at jeg ser litt sånn cowboy ut med jeans Ikke min stil, rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 12. mai #20 Skrevet 12. mai Jeg bruker bare kjoler. Bortsett fra når jeg trener, eller går tur i skogen. Da bruker jeg turbukse, og tights. Jeg har en enorm rumpe, så bukser er helt håpløst. Jeg har og svai rygg, så da blir det veldig god plass bak, og bøyer jeg meg så tyter rumpa ut. Anonymkode: 0256f...5c3 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå