AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Jeg er i 7 måned og fikk ett plutselig nytt problem hvor mannen min klager over vondt lukt fra kjede under sex. Det ender desverre med at han ikke klarer å fullføre pga lukten. Noe som er utrolig trist for meg med tanke på hvor viktig intimitet er for meg. Jeg aner ikke hva det kan være. Selv kjenner jeg ingen lukt eller andre symptomer. Andre som har vært i samme situasjon og fått bukt med problemet? Jeg er helt knust over det og føler meg skitten og ekkel. Har prøvd å dusje men han sier at lukten kommer fra selve meg, altså innvendig. Er bare ett problem ved sex. Anonymkode: 030bc...337
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Hvis du har kjede i underlivet, så bør du ta det ut. Ikke rart det blir lukt. Anonymkode: 64681...ac2
Maleficenta Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er i 7 måned og fikk ett plutselig nytt problem hvor mannen min klager over vondt lukt fra kjede under sex. Det ender desverre med at han ikke klarer å fullføre pga lukten. Noe som er utrolig trist for meg med tanke på hvor viktig intimitet er for meg. Jeg aner ikke hva det kan være. Selv kjenner jeg ingen lukt eller andre symptomer. Andre som har vært i samme situasjon og fått bukt med problemet? Jeg er helt knust over det og føler meg skitten og ekkel. Har prøvd å dusje men han sier at lukten kommer fra selve meg, altså innvendig. Er bare ett problem ved sex. Anonymkode: 030bc...337 Gå til legen. Må være no infeksjon. Uvi? Har du noen andre symptomer?
AnonymBruker Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai Har du fått dette undersøkt av lege/gynekolog? Anonymkode: 6c44e...7f7
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har du fått dette undersøkt av lege/gynekolog? Anonymkode: 6c44e...7f7 Maleficenta skrev (1 time siden): Gå til legen. Må være no infeksjon. Uvi? Har du noen andre symptomer? Nei, får ikke mulighet før i morgen. Han har ikke klaget over det før nå i helgen. Anonymkode: 030bc...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå