AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Jeg blir litt forvirret av disse uttrykkene og lurer på hva som er hva? Anonymkode: 2ada9...bee
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Nowayback skrev (20 minutter siden): Reading er en fotballklubb. Og en engelsk by Anonymkode: cd583...385
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg blir litt forvirret av disse uttrykkene og lurer på hva som er hva? Anonymkode: 2ada9...bee Det ene er oppspinn og det andre er overtro. Anonymkode: 0394a...8fd 1
Gjest Lawyam Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai Reading er å lese noen, eller en situasjon. Kanalisering er en samlebetegnelse på å motta informasjon eller budskap fra en annen dimensjon eller et annet virkelighetsplan. Dette skjer når den som fungerer som en kanal er på en annen frekvens enn hva mennesker vanligvis vibrerer på og kobler seg opp mot en direkte kilde.
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Og en engelsk by Anonymkode: cd583...385 Jeg har faktisk vært der, typisk sted å skifte tog. Anonymkode: aab30...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå