Hinkelpinkel Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai (endret) Jeg traff en mann på Tinder for snart 3 uker siden. Vi har nå møttes 5 ganger, gått tur, kjørt tur og tre besøk. Han har hele tiden sagt at han bruker litt tid på å forelske seg og at han aldri faller pladask for noen. At han har blitt såret tidligere og vil bruke god tid. Han snakker mye om ting vi skal gjøre, at vi kan dra hit og dit osv. Og sier det er så koselig å være sammen med meg. Vi prater utrolig lett med hverandre og han sier han liker meg så godt og vil treffe meg igjen. Men, og det er et stort men…..vi har fortsatt ikke kysset hverandre. Får mange og lange klemmer og jeg skulle gjerne kysset han. Nå har det nesten blitt litt kleint, føler jeg. Lurer veldig på om vi/jeg har gått i vennefella? Har så lyst til å spørre han om han noen gang kommer til å kysse meg eller om vi har gått i vennefella. Vi prater veldig mye om hva vi ønsker i et forhold, at vi er så like og ønsker de samme tingene. Skal jeg bare hoppe i det og spørre han? Jeg har vel ikke noe å tape på det egentlig. Tenker jo at hvis han føler det slik så vil jeg ikke få enda større forhåpninger, eller bruke mer tid på dette. Jeg ønsker jo et forhold ikke en god venn… Han har sagt at han er litt betatt av meg. Det er da noe… Endret 10. mai av Hinkelpinkel 1
Sunshade83 Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Kommuniser med han du. Nytter ikke å spørre om slikt på et forum da han har sine følelser og du har dine. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai Har du skikkelig lyst på ham? Har han lyst på deg. Klarer dere besten ikke å holde igjen? Du vet Anonymkode: 1bc1b...516
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai Han er kanskje redd for å bli beskyldt for å være desperat eller innpåsliten. Gi han et lite puff eller kyss han og se hvordan det går. Det må ikke alltid være mannen som tar det første steget. Anonymkode: ce386...f97 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai Jeg tror egentlig man ikke er uheldig å havne i vennefella, men at den er et naturlig resultat når det ikke er følsleser der. Nå vet jeg ikke on alle kropper kan falle pladask for noen og hvor mye du er villig til å gå glipp av for å være i et forhold, men har egentlig ikke så stor tro på at dette er noe mye til attrakjson og at det vil gjenspeiles i livet selv om dere nå kysser. Anonymkode: 437b5...380 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er kanskje redd for å bli beskyldt for å være desperat eller innpåsliten. Gi han et lite puff eller kyss han og se hvordan det går. Det må ikke alltid være mannen som tar det første steget. Anonymkode: ce386...f97 Nei ikke kyss han. Anonymkode: 437b5...380
AnonymBruker Skrevet 10. mai #7 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei ikke kyss han. Anonymkode: 437b5...380 Dnskk med han istede for det er ikke bra om han ikke har lyst. Anonymkode: 437b5...380 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #8 Skrevet 10. mai For meg er det ikke noe som er «bare kyss». Begynner man å kysse og er tent så stopper det egentlig ikke 😅 Foreslå en filmdate på sofaen da vel? Da blir dere sittende litt i ro og kan bare kjenne på at den andre er nær? Anonymkode: a5dd0...788 1
Hinkelpinkel Skrevet 11. mai Forfatter #9 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har du skikkelig lyst på ham? Har han lyst på deg. Klarer dere besten ikke å holde igjen? Du vet Anonymkode: 1bc1b...516 Jeg har lyst på han ihvertfall 😁
AnonymBruker Skrevet 11. mai #10 Skrevet 11. mai Er vel et mønster der hvis han ikke tør åpne seg og bruker lang tid. Han har vel blitt såret i hans øyne fordi det aldri har eskalert og dama gidder ikke. Selvskading heter det Anonymkode: 14e39...ecc
Hinkelpinkel Skrevet 11. mai Forfatter #11 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er vel et mønster der hvis han ikke tør åpne seg og bruker lang tid. Han har vel blitt såret i hans øyne fordi det aldri har eskalert og dama gidder ikke. Selvskading heter det Anonymkode: 14e39...ecc Unnskyld men det svaret forstod jeg ikke. Hva har aldri eskalert og hvem har ikke giddet? Hvem selvskader?
AnonymBruker Skrevet 11. mai #12 Skrevet 11. mai Hinkelpinkel skrev (6 minutter siden): Unnskyld men det svaret forstod jeg ikke. Hva har aldri eskalert og hvem har ikke giddet? Hvem selvskader? Blitt såret tidligere, vil bruke lang tid, faller aldri pladask.. Noe sier meg at du vil bli ei i rekken hans som etter hans syn har såret han. Noen sier de alltid har blitt såret oppigjennom, så for meg er det dårlig selvinnsikt Anonymkode: 14e39...ecc
Hinkelpinkel Skrevet 11. mai Forfatter #13 Skrevet 11. mai Jeg sendte han en melding, jeg. 😊 Skrev at jeg likte klemmene hans, så svarte han «å, så koselig». Da skrev jeg «men har du aldri vurdert å kysse meg» da svarte han «jo, syntes du jeg er treig?» Svarte selvsagt ja, med noen latterfjes. Så da har jeg vel funnet ut av det og har store forventninger til neste møte. Kysser ikke han meg da så kysser jeg han. 😁 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #14 Skrevet 11. mai Hinkelpinkel skrev (9 timer siden): Jeg traff en mann på Tinder for snart 3 uker siden. Vi har nå møttes 5 ganger, gått tur, kjørt tur og tre besøk. Han har hele tiden sagt at han bruker litt tid på å forelske seg og at han aldri faller pladask for noen. At han har blitt såret tidligere og vil bruke god tid. Han snakker mye om ting vi skal gjøre, at vi kan dra hit og dit osv. Og sier det er så koselig å være sammen med meg. Vi prater utrolig lett med hverandre og han sier han liker meg så godt og vil treffe meg igjen. Men, og det er et stort men…..vi har fortsatt ikke kysset hverandre. Får mange og lange klemmer og jeg skulle gjerne kysset han. Nå har det nesten blitt litt kleint, føler jeg. Lurer veldig på om vi/jeg har gått i vennefella? Har så lyst til å spørre han om han noen gang kommer til å kysse meg eller om vi har gått i vennefella. Vi prater veldig mye om hva vi ønsker i et forhold, at vi er så like og ønsker de samme tingene. Skal jeg bare hoppe i det og spørre han? Jeg har vel ikke noe å tape på det egentlig. Tenker jo at hvis han føler det slik så vil jeg ikke få enda større forhåpninger, eller bruke mer tid på dette. Jeg ønsker jo et forhold ikke en god venn… Han har sagt at han er litt betatt av meg. Det er da noe… Du kan også bare hoppe i det og kysse ham… Anonymkode: 07180...b8e
AnonymBruker Skrevet 11. mai #15 Skrevet 11. mai Har selv vært på 3 date og ikke blitt kysset enda men han virker fortsatt gira på oss. Så på 4 date må det nesten skje. Anonymkode: b3f8f...29b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå