Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Satt på t-banen med folk som skulle løpe Holmenkollstafetten, som jeg også skulle. En eldre kar gnålte fælt med en langt yngre og relativt pen dame. Han kunne vært faren hennes med god margin.

Hvorfor er menn slik? Det var flere menn han like gjerne kunne snakket til, men nei, det ble den langt yngre og pene dama.

Anonymkode: 251f1...d6f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lite selvinnsikt og en ego innstilling til at de har vært her så lenge at da kan de bare få. 

Anonymkode: 9da89...355

• Liker 9
  • Nyttig 4
Gjest Cartman
Skrevet

Kan være at han kjenner henne fra før?

AnonymBruker
Skrevet

Kan vel være det var faren hennes 

Anonymkode: 40b6e...7bc

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Satt på t-banen med folk som skulle løpe Holmenkollstafetten, som jeg også skulle. En eldre kar gnålte fælt med en langt yngre og relativt pen dame. Han kunne vært faren hennes med god margin.

Hvorfor er menn slik? Det var flere menn han like gjerne kunne snakket til, men nei, det ble den langt yngre og pene dama.

Anonymkode: 251f1...d6f

Er du krenket på en annen persons vegne for at hun var for ung og pen til at han burde snakke med henne??

Anonymkode: 6c667...258

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Og hva var problemet egentlig? Du tenker automatisk at han prøvde å sjekke henne opp? 

Anonymkode: ee7e1...9d2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Veggdyret skrev (1 minutt siden):

Ja, dessverre vil jeg nesten si, for da jeg som 11-14 år gammel reiste sammen med mine foreldre rundt omkring i Europa så ble jeg forsøkt sjekket opp og tidvis også isolert fra foreldrene mine (de stilte seg mellom meg og mor/far med vilje) av menn i 40- til 60-årene som "bare ville prate" mens de stirret på brystet mitt.

Kjempebra kultur! Vi trenger definitivt flere eldre menn som prøver å sjekke opp barneskoleelever i Norge!

Skummelt! Har sett det er sånn i deler av verden og tviler ikke et sekund på at vi egentlig har typen her i Norge også men at de heldigvis kues en god del av vårt sosiale klima. 

Håper det ble med de ekle møtene og at de ikke gjorde deg mer vondt.

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ts som er misunnelig fordi hun ikke får oppmerksomhet fra menn. 

Anonymkode: 29499...442

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er sikkert fordi kvinner har bedre personlighet.

Nei, seriøst: Hvis det er én gruppe jeg aldri tar kontakt med så er det mye yngre kvinner.

• Liker 10
Skrevet
Veggdyret skrev (57 minutter siden):

Kjempebra kultur! Vi trenger definitivt flere eldre menn som prøver å sjekke opp barneskoleelever i Norge!

Bra kvinner stemmer på å få inn flere og flere menn med den kulturen da. Snart blir de flertall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sykkelkopp skrev (2 minutter siden):

Bra kvinner stemmer på å få inn flere og flere menn med den kulturen da. Snart blir de flertall.

Vi står ikke å ser over, stempler godkjent og har oversikt.

Når man stemmer på et parti stemmer man ikke på en ting. De partiene som er imot innvandring er også de som i vpr egen kuktur er typen til å begå samme handling mot oss. Frp og høyre er de kaldeste partiene. Men de andre er ikke noen helgener de heller. Men jeg stemmer ikke på dem som likegjerne i fremtiden kan være dem som selv søker å fra ta meg min rett i sine ignorante øyne.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi står ikke å ser over, stempler godkjent og har oversikt.

Når man stemmer på et parti stemmer man ikke på en ting. De partiene som er imot innvandring er også de som i vpr egen kuktur er typen til å begå samme handling mot oss. Frp og høyre er de kaldeste partiene. Men de andre er ikke noen helgener de heller. Men jeg stemmer ikke på dem som likegjerne i fremtiden kan være dem som selv søker å fra ta meg min rett i sine ignorante øyne.

Er du redd for at Erna skal ta fra deg retten til å være kvinnelig leder?
Nei, de vil ikke "like gjerne" ta fra deg det i fremtiden. 

Du velger selv selvfølgelig, men du får avgjøre om 100kr mer i måneden i barnepenger, eller invasjon av menn med en kultur hvor deres øverste forbilde var pedofil er det viktigste temaet.
Hadde du vært like passiv om partiet du stemte på var for import av alle verdens andrew tate supportere? Mtp at andrew tate er en veldig moderat versjon av muslimers forbilde muhammad?

AnonymBruker
Skrevet
Sykkelkopp skrev (7 minutter siden):

Er du redd for at Erna skal ta fra deg retten til å være kvinnelig leder?
Nei, de vil ikke "like gjerne" ta fra deg det i fremtiden. 

Du velger selv selvfølgelig, men du får avgjøre om 100kr mer i måneden i barnepenger, eller invasjon av menn med en kultur hvor deres øverste forbilde var pedofil er det viktigste temaet.
Hadde du vært like passiv om partiet du stemte på var for import av alle verdens andrew tate supportere? Mtp at andrew tate er en veldig moderat versjon av muslimers forbilde muhammad?

Om jeg må velge noen, ja hun er faktisk på rett lag til det. Kanskje ikke med vilje, men foedi hun posisjonerer seg med dem som ser ned på kvinner og har et gammelt intollerant syn på verden. Stoler ikke på høyre. Også på grunn av prostitusjon legalisering på tross av at de ikke fengsler noen som har kvalt noen gul å blå en gang og lever i angst for menn nå. De er ikke smarte sosialt, de ser ikke konsekvens og har ikke nok omsorg for folket. De kan hjelpe til på noe, men ikke når det kommer til mennesker. 

Jeg hater kvinnefientlige kulturer pg er enig med at vi har vært for snille og akseptert at mennesker har blitt holdt fanget forran oss i håp om å være snill mot dem. Men det er vanskelig og alle er ikke slemme, man skal ikke være rasist heller og det er den anti innvandrer bølgen. For de landene er ulevelige å bo i og mange har dype traumer fra å ha sett noen blitt henrettet. Jeg har omsorg for menn også, og tror ikke menn er de eneste som voldtar eller at de selv ikke bmir voldtatt. I tilegg har vi plenty av slemminger som er norske også å jeg blir så frustrert over dem som ikke klarer å se for seg en norsk statsborger skade noen, når de gjør.

De fleste jeg kjenner som er skadd, har en norsk overgriper, noen av dem i flertall. 

De er mange av dem samme ulla som andrew tate supportere. Jeg liler ikke noen som er slemme, hater dem. Virkelig blodet mitt koker jeg hater dem.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om jeg må velge noen, ja hun er faktisk på rett lag til det. Kanskje ikke med vilje, men foedi hun posisjonerer seg med dem som ser ned på kvinner og har et gammelt intollerant syn på verden. Stoler ikke på høyre. Også på grunn av prostitusjon legalisering på tross av at de ikke fengsler noen som har kvalt noen gul å blå en gang og lever i angst for menn nå. De er ikke smarte sosialt, de ser ikke konsekvens og har ikke nok omsorg for folket. De kan hjelpe til på noe, men ikke når det kommer til mennesker. 

Jeg hater kvinnefientlige kulturer pg er enig med at vi har vært for snille og akseptert at mennesker har blitt holdt fanget forran oss i håp om å være snill mot dem. Men det er vanskelig og alle er ikke slemme, man skal ikke være rasist heller og det er den anti innvandrer bølgen. For de landene er ulevelige å bo i og mange har dype traumer fra å ha sett noen blitt henrettet. Jeg har omsorg for menn også, og tror ikke menn er de eneste som voldtar eller at de selv ikke bmir voldtatt. I tilegg har vi plenty av slemminger som er norske også å jeg blir så frustrert over dem som ikke klarer å se for seg en norsk statsborger skade noen, når de gjør.

De fleste jeg kjenner som er skadd, har en norsk overgriper, noen av dem i flertall. 

De er mange av dem samme ulla som andrew tate supportere. Jeg liler ikke noen som er slemme, hater dem. Virkelig blodet mitt koker jeg hater dem.

Der har du problemet ditt igjen. "Ikke alle". Og derfor evner du ikke å ta det valget på samfunnsnivå som vil føre til best resultat for norske kvinner. Du er typen som sier ja til en boks med piller hvor 10% er dødelige, fordi ikke alle pillene kommer til å drepe deg. Når du blir drept hjelper det ikke at det ikke var 100% av de som kom som ville ha deg død.

AnonymBruker
Skrevet

Mann 50+ her. Foreslår å rulle inn fordommene litt før du dømmer folk. Det sier mer om deg enn om den mannen, ærlig talt. Er det forbudt for voksne menn å slå av en helt normal prat med yngre kvinner? 

1) Det hender jeg kommer i en helt casual prat med yngre damer. Ikke ofte. Men det hender. Det kan være alt fra at toget er forsinket når vi står på perrongen eller noen ord hvis jeg står ved siden av noen på en konsert. Kan ikke nevne alle eksemplene. Jeg prater jo tilsvarende med eldre damer også. Gjerne pensjonister. Det betyr ikke at jeg drømmer om å ha sex med dem. Det er bare en prat. 

2). Jeg har kolleger som er yngre enn meg. Jeg har bekjente som er yngre enn meg.. Jeg prater så mye jeg vil med dem. 

3) jeg har en voksen datter. Vi har et godt forhold. Drar på shopping, kino osv. Tipper sånne som deg drar ned rullardina og tenker "sugardaddy!" 

Slutt å dømme om ting du ikke vet noe om, du. 

Anonymkode: 9b95f...4ef

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Sykkelkopp skrev (12 minutter siden):

Der har du problemet ditt igjen. "Ikke alle". Og derfor evner du ikke å ta det valget på samfunnsnivå som vil føre til best resultat for norske kvinner. Du er typen som sier ja til en boks med piller hvor 10% er dødelige, fordi ikke alle pillene kommer til å drepe deg. Når du blir drept hjelper det ikke at det ikke var 100% av de som kom som ville ha deg død.

Hadde aldri tatt den boksen, hadde ikke rørt den heller. 

Politikk må man ha hjerte for, å det kreves nok andre valg enn de tar nå for at samfunnet skal trygges, men jeg tror ikke at det svaret er å si nei til alle. 

Du, siden du er så glad i alle er skyldig, er også typen til å si alle er uskyldig når noen er. Jeg prøver i det minste å luke ut problemskilden så vi kan trekke opp ugress rota og beddet kan reddes. 

Skrevet

Hyggeligere å snakke med kvinner en menn. De er mye trivligere. Har ikke noe med alder å gjøre. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Om jeg må velge noen, ja hun er faktisk på rett lag til det. Kanskje ikke med vilje, men foedi hun posisjonerer seg med dem som ser ned på kvinner og har et gammelt intollerant syn på verden. Stoler ikke på høyre.

Det er synd at du tenker sånn om de ca 50% av landets befolkning som stemmer på Høyre-siden.

Sitat

Også på grunn av prostitusjon legalisering på tross av at de ikke fengsler noen som har kvalt noen gul å blå en gang og lever i angst for menn nå.

Hva snakker du om her? Vi har et forbud mot kjøp av sex i Norge, dvs kjøperen blir straffet. Å kvele noen er vold og er straffbart uavhengig av prostitusjon.

Anonymkode: 6c667...258

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde aldri tatt den boksen, hadde ikke rørt den heller. 

Den boksen er innvandrere fra MENA land. Dere sitter og spiser fra pilleboksen med dødelige piller fordi det ikke er alle pillene som er dødelig.

AnonymBruker
Skrevet
Sykkelkopp skrev (3 minutter siden):

Den boksen er innvandrere fra MENA land. Dere sitter og spiser fra pilleboksen med dødelige piller fordi det ikke er alle pillene som er dødelig.

Høres ut som jobben handler om å sortere ut de dødelige pillene og at du ikke bør ha den jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...