Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt ? 

Anonymkode: eb074...5d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan da? Kan du beskrive litt mer?

Anonymkode: fef8f...1ec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får. Synes det er helt jævlig å være forelska, spesielt siden det alltid er en form for ulykkelig forelskelse.

Anonymkode: 37daf...93e

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd gjensidig forelskelse, så jeg gjør alt jeg kan for å unngå det. Sist jeg kjente på det fikk jeg nesten litt panikk, for jeg visste jo at det ikke kom til å komme noe godt ut av det. Håper jeg klarer å gå gjennom livet uten å forelske meg igjen, for det er bare jævlig, og er en slags sorg å komme over og komme seg videre.

Anonymkode: 5da77...b96

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke angst, men jeg er alltid overbevist om at jeg ikke er bra nok når noen viser interesse for meg. Derfor går jeg rundt og hele tiden lurer på hvorfor vedkommende later som om han er interessert. Det kan umulig være meg, slik jeg er. 

Jeg er, på alle andre måter selvsikker. Både når det gjelder troen på egen fagkompetanse og andre egenskaper jeg har. Når det kommer til det motsatte kjønn, blir jeg helt noldus. 

Anonymkode: 8ce46...781

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men kun i usunne relasjoner eller i relasjoner med emosjonelt utilgjengelige menn. 

Forelskelse med de trygge og gode: aldri i nærheten av forvirring, usikkerhet eller angst. 

Anonymkode: dd855...a36

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...