AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:06 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:06 Det er jo ikke anbefalt å sove på ryggen i tredje trimester og jeg føler meg også svimmel når jeg ligger på ryggen. Samtidig får jeg ekstremt vondt i hoftene, ryggen og skuldrene når jeg ligger på siden. Jeg har en bbhugme, men den hjelper bare mot smerter i den øverste hofta, ikke den som ligger ned mot madrassen. Jeg må også ha en ekstra pute i mellom knærne, da bbhugme ikke er tykk nok for å rette ut benet mitt med min hoftebredde. Jeg holder på å bli gal, sover nesten ikke. Er det noen andre som har hatt det sånn? Fant dere noe som hjalp? Anonymkode: 4bce7...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:30 #2 Del Skrevet lørdag kl 20:30 Sove sittende, rett og slett. Bygget opp med puter. Noen ganger sov jeg rett og slett i godstolen i stua (takk og lov for at vi har en digg stol). Anonymkode: 341bd...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:42 #3 Del Skrevet i går, 08:42 Jeg har samme problem, starta en tråd om det her på forumet for noen uker siden... Jeg får også vondt i hoftene av å sove på sida, og må avlaste med å sove på ryggen innimellom. Bruker en svær hotellpute + vanlig pute og gjerne også enda en pute under knærne, slik at jeg kommer opp i en halvveis sittende stilling. Stort sett funker det greit, slik at jeg kan sove slik en time eller to. Noen ganger sover jeg også halvveis på magen med ett bein trukket opp, med diverse anretninger av puter rundt. Ikke ideelt, men funker som avlastning. Jeg bruker også ammepute mellom beina når jeg sover på sida - den er tjukkere og fastere enn en vanlig pute, og gjør derfor at jeg få større mellomrom mellom beina enn jeg ville fått med vanlig pute. Det hjelper litt. Anonymkode: cc236...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:31 #4 Del Skrevet i går, 14:31 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Sove sittende, rett og slett. Bygget opp med puter. Noen ganger sov jeg rett og slett i godstolen i stua (takk og lov for at vi har en digg stol). Anonymkode: 341bd...c9c Får du ikke vondt i korsryggen da? Anonymkode: 4bce7...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:33 #5 Del Skrevet i går, 14:33 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har samme problem, starta en tråd om det her på forumet for noen uker siden... Jeg får også vondt i hoftene av å sove på sida, og må avlaste med å sove på ryggen innimellom. Bruker en svær hotellpute + vanlig pute og gjerne også enda en pute under knærne, slik at jeg kommer opp i en halvveis sittende stilling. Stort sett funker det greit, slik at jeg kan sove slik en time eller to. Noen ganger sover jeg også halvveis på magen med ett bein trukket opp, med diverse anretninger av puter rundt. Ikke ideelt, men funker som avlastning. Jeg bruker også ammepute mellom beina når jeg sover på sida - den er tjukkere og fastere enn en vanlig pute, og gjør derfor at jeg få større mellomrom mellom beina enn jeg ville fått med vanlig pute. Det hjelper litt. Anonymkode: cc236...2be Jeg holder på sånn jeg også, bygger opp med masse puter og dyner og whatnot. Men jeg klarer ikke å sove i sittestilling, får vondt i korsryggen og blir svimmel hvis vinkelen ikke er bratt nok (stor baby og tidlig press på vena cava). Så jeg bygger opp rundt hoftene på ulike måter og prøver å avlaste litt. Fungerer sånn halvveis. Anonymkode: 4bce7...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå