Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever i et forhold hvor mannen aldri "ser" meg. Han kommenterer aldri noe fint om meg, det gjelder uansett om jeg tar på noe sexy. Han spør eller gjør ingenting som ganger meg. 

Jeg har prøvd ganske mye over lengere tid. Men ingenting funker. 

Jeg har spurt han hva som er greia, men får ikke noe fornuftig svar. 

Noen råd? 

Frustrert!

Anonymkode: 941fb...965

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er veldig enkelt: Har du det bra med han slik han er nå? Hvis ja: Forsett. Hvis nei: Gå fra ham.

Du sier selv at du har forsøkt å snakke med ham om dette, uten resultat. Det betyr som regel at han har det akkurat greit nok i forholdet til å ikke dumpe deg, men at du ikke er viktig nok til å legge noen spesiell innsats i. Mange menn har det helt fint i slike ensidige forhold; De får sexen de trenger (og kanskje til og med litt hjelp med husarbeid og matlaging), og behøver ikke å gi noe særlig tilbake.

Det er utrolig hvor mange kvinner som finner seg i å bli tråkket på.

Anonymkode: c0e5b...d1b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har dere sex?

Anonymkode: 1a1f1...419

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Anonymkode: a531c...17c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lever i et forhold hvor mannen aldri "ser" meg. Han kommenterer aldri noe fint om meg, det gjelder uansett om jeg tar på noe sexy. Han spør eller gjør ingenting som ganger meg. 

Jeg har prøvd ganske mye over lengere tid. Men ingenting funker. 

Jeg har spurt han hva som er greia, men får ikke noe fornuftig svar. 

Noen råd? 

Frustrert!

Anonymkode: 941fb...965

Snakke sammen 

Anonymkode: bc6f8...fda

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vist til at du har forsøkt å prate med ham før, og at du nå vil gjøre et siste forsøk, og så be ham bare lytte til deg. Så ville jeg  fortalt ham at du føler at du er usynlig for ham, at du føler han ikke er interessert i deg, tiltrukket av deg, og ikke en gang virker å ha omtanke, fordi det føles som om han ikke forholder seg til deg mer. Jeg ville fortalt at jeg følte meg ensom i forholdet, at et forhold skal være tosomhet og samarbeid, at man ser og lytter til hverandre og ønsker å bruke tid sammen og være sammen, og at jeg følte han ikke lenger har noen ønsker om det, og at jeg derfor ikke greier å se noen fremtid i forholdet slik det er nå. Og så spørre ham hvordan han har det i forholdet.

Hadde jeg ikke fått noe svar eller om han ikke vil være med i parterapi (om dere har barn), så hadde jeg tenkt at jeg hadde det langt bedre uten ham...

Anonymkode: 7bcfc...3e2

AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal lese Laura Doyle og så vurdere på nytt etter dette. 

Anonymkode: 00b5c...3ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...