AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Vet ikke om jeg overtenker, men jeg synes Instagram-kontoen til hun jeg har begynt å date fluktuerer litt mye... Vi begynte å følge hverandre for ca. 2 uker siden. Jeg husker det veldig godt siden jeg var nummer 400 som fulgte henne. Etter kun et par dager ville jeg sjekke Instagram bildene hennes litt, og da var det plutselig 403 følgere. Sjekket nå igjen, og da var det 404, og ja, hun følger jo noen tilbake, da antall following stiger. Hun har også skrudd av kommentarene på innleggene sine, noe som jeg synes er veldig rart, da dette er en privat konto. Er dette bare en bagatell, eller er dette et potensielt rødt flagg? Anonymkode: 31c51...f4d
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai Trenger ikke å bety så mye, men spørs jo utifra hvordan hun er. Anonymkode: ee649...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai Dette er en bagatell og du fremstår som mer ett rødt flagg enn henne ved at du har denne oversikten. Anonymkode: 6bbee...769 3
RaggyReggie Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai Hæ?? Det e vel heilt greit å få fire nye følgarar på to veker? 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Skrevet 10. mai What?! Er du helt sinnsyk? Hva er dette for en ting å henge seg opp i? Jeg trodde det var snakk om type 40-50 nye følgere men fire på to uker?! Er noen et rødt flagg her så er det deg og usikkerheten din. Anonymkode: 3c29a...101 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #7 Skrevet 10. mai Hvorfor skulle det være et rødt flagg? Innholdet på IG kan muligens være det, men det nevner du ingenting om. Anonymkode: cc5d2...930 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #8 Skrevet 10. mai Du er mer opptatt av antall følgere enn innhold? Anonymkode: cd10c...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #9 Skrevet 10. mai Jeg håper du ved et uhell avslører hvor mye du stalker hennes profil, for det er et massivt rødt flagg at du henger deg opp i detaljer som dette.. veldig kontrollerende og oser av usikkerhet. Anonymkode: e63a9...9ed 4
Sparkling_Pink Skrevet 10. mai #10 Skrevet 10. mai Det er ingenting farlig eller uvanlig med noen nye følgere på Instagram. Jeg har hatt opp i 700 følgere og fikk da en periode 2-3 nye pr dag.
AnonymBruker Skrevet 10. mai #11 Skrevet 10. mai Det er helt greit det! Men jeg syntes fortsatt det er rart å gjemme kommentarene på en priv bruker. Det var tross alt hennes initiativ å følge hverandre på IG. Jeg aner jo ikke om disse nye som følger og hun følger tilbake er menn hun også dater? Derfor jeg lurte. Slik at jeg slipper å kaste bort tiden min. Anonymkode: 31c51...f4d
AnonymBruker Skrevet 10. mai #12 Skrevet 10. mai Jeg tok meg i å bli usikker når jeg så venne antallet til kjæresten gå opp. Så tok jeg meg i nakken og sa nå må du skjerpe deg😅 Jeg har vært der. Og det er bare tull og tøys. Får jo nye venner selv innimellom på sosiale medier . Anonymkode: 52c03...69e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå