AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:08 #1 Del Skrevet lørdag kl 19:08 Nå begynner det å bli nok! Bor sentralt i Oslo i en relativt trafikert gate. Støyproblemene er blitt veseslig mindre etter at man har fått både elbiler og ikke minst elbusser. Men nå er det en type støy fra trafikken som virkelig skiller seg ut: Motorsykler! I et innlegg i fjor sommer eller året før var det en som påpekte dette problemet og viste til at de gikk ut over nattesøvnen. Man hører støyen flere kvartaler unna. Mange sover med åpent vindu om sommeren og det er stort sett bare motorsykkestøy som kan fortsyrre. Selv sitter jeg i stua med åpent vindu og har få problemer med mennesker, biler, fulger og alt annet. Busser går også helt fint - også lastebiler. Det eneste som forstyrrer er disse jævla motorsyklene. . Antar at 90 prosent av denne trafikken ikke handler om transport. 90 prosent av motorsyklistene er er menn somm er ute på en egotripp. Noen synes visst det er veldig kult å bråke mest mulig. Fyren i innlegget som påpekt manglend en nattesøvn ville rett og slett ha et forbud mot motorsykler, i alle fall i indre by. Jeg tenderer nå, etter to uker med fint vårvær, å være helt enig. Motorsykler er i nesten alle tilfell voldsomt mye miljøforurensende støy på bekostning av andre! Anonymkode: f8841...65d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:15 #2 Del Skrevet lørdag kl 19:15 100% enig! Og de folka mamgler oppdragelse og evne til å ta hensyn. Prøver selv å legge barn med våryre gamlinger på sine syklet og like våryre kvisetryner på sine mopeder dundrende forbi på maks aksellerasjon. Høres over hele jævla byen! Og alle vet hvem de er. Alle snakker om dem bak deres rygg. Bare så de vet det. Ingen liker dere. Anonymkode: 3d15c...c25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:20 #3 Del Skrevet lørdag kl 19:20 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nå begynner det å bli nok! Bor sentralt i Oslo i en relativt trafikert gate. Støyproblemene er blitt veseslig mindre etter at man har fått både elbiler og ikke minst elbusser. Men nå er det en type støy fra trafikken som virkelig skiller seg ut: Motorsykler! I et innlegg i fjor sommer eller året før var det en som påpekte dette problemet og viste til at de gikk ut over nattesøvnen. Man hører støyen flere kvartaler unna. Mange sover med åpent vindu om sommeren og det er stort sett bare motorsykkestøy som kan fortsyrre. Selv sitter jeg i stua med åpent vindu og har få problemer med mennesker, biler, fulger og alt annet. Busser går også helt fint - også lastebiler. Det eneste som forstyrrer er disse jævla motorsyklene. . Antar at 90 prosent av denne trafikken ikke handler om transport. 90 prosent av motorsyklistene er er menn somm er ute på en egotripp. Noen synes visst det er veldig kult å bråke mest mulig. Fyren i innlegget som påpekt manglend en nattesøvn ville rett og slett ha et forbud mot motorsykler, i alle fall i indre by. Jeg tenderer nå, etter to uker med fint vårvær, å være helt enig. Motorsykler er i nesten alle tilfell voldsomt mye miljøforurensende støy på bekostning av andre! Anonymkode: f8841...65d Helt enig, hilsen Bygdøy Alle! Anonymkode: c17b5...16f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:57 #4 Del Skrevet lørdag kl 20:57 Hater motorsyklister så intenst etter at jeg fikk barn. Har ikke tall på hvor ofte de ble vekket av egotripp mannfolk med et tydelig kompensasjonsbehov. Flyttet til et roligere strøk, men det er jo veier her også og seff noen idioter som må bråke og vekke folk. Vi er mange som hater dere intenst. Kan nok ikke skrive mer her for da blir jeg sikkert kastet ut av KG men skulle gjerne brukt kraftigere skyts😅 Anonymkode: 34290...4bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Alle dere høner her inne kan ta dere en bolle. Hvis motorsykler er ett så stort problem så får dere lukke vinduet da! Nå eier ikke jeg sykkel selv, men til og med jeg greier og se at det er ikke syklene som er problemet her, det er det dere som er. Anonymkode: 7130f...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle dere høner her inne kan ta dere en bolle. Hvis motorsykler er ett så stort problem så får dere lukke vinduet da! Nå eier ikke jeg sykkel selv, men til og med jeg greier og se at det er ikke syklene som er problemet her, det er det dere som er. Anonymkode: 7130f...1fd Hvorfor skal man ha en motorsykkel som bråker så jævlig? Anonymkode: 81517...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal man ha en motorsykkel som bråker så jævlig? Anonymkode: 81517...b95 Penisforlenger Anonymkode: b13e0...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Fyren i innlegget som påpekt manglend en nattesøvn ville rett og slett ha et forbud mot motorsykler, i alle fall i indre by. Jeg tenderer nå, etter to uker med fint vårvær, å være helt enig. Motorsykler er i nesten alle tilfell voldsomt mye miljøforurensende støy på bekostning av andre! Et forbud mot fossilkjøretøy i indre by er jo på vei, så da ryker fossilmotorsykler også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå