AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Noen som skal ha cabaret på 17. mai? Mange som liker det? Anonymkode: 1ef49...a60
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai Karmaisabitch skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke så fan av det. Hva syns du? Synes det smaker dritt men ser pent ut på bordet? Anonymkode: 1ef49...a60
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai Det har jeg ikke sett en gang siden 70-tallet. Anonymkode: 9d3e9...9e4 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai Cabaret er det tristeste jeg vet om. Anonymkode: cd55b...bc0
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Skrevet 10. mai Alltid cabaret på lunsjbordet 17.mai og andre merkedager. Den forsvinner alltid, så det er flere som liker det, ikke bare meg. Den må være godt fylt slik at aspiken bare blir som et lim. Anonymkode: a89c3...ac2 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #8 Skrevet 10. mai Ser mange i generasjonen over meg som liker det. Personlig har jeg aldri smakt det, fordi det ikke ser så godt ut. Anonymkode: b0e01...2f1
skrue Skrevet 10. mai #9 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Noen som skal ha cabaret på 17. mai? Mange som liker det? Anonymkode: 1ef49...a60 Synes den kommer an på innholdet. Denne er veldig god synes jeg https://frutimian.no/2013/04/18/kabaret-med-skalldyr-og-laks/
Banjo Skrevet 10. mai #10 Skrevet 10. mai Vi pleier å ha kabaret 17. mai Moren min lager den med masse fyll, hjemmelaget dressing og hjemmebakte rundstykker ved siden av. I tillegg har vi pølser, og is, , marsipankake og kransekake til dessert. Veldig tradisjonellt og veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 11. mai #13 Skrevet 11. mai Det har jeg laget flere ganger de siste årene - det er blitt litt sånn artig og god retromat. Har laget det flere ganger til lille julaften - da det passer med noe litt hyggelig og ikke for mektig. Bruker reker, Lobnobs (crabstik), fiskepudding (den må være av god kvalitet), asparges fra glass, erter og egg. Lager den dressing. Synes de er veldig godt og delikat. Har servert det til folk som ikke har spist det på lenge og det har blitt godt mottatt. Overraskende godt, sa de... Anonymkode: 13db3...46b 1
Perelandra Skrevet 11. mai #14 Skrevet 11. mai Ja takk, gjerne det! Jeg liker det godt. Der satt du meg på en god idé.
AnonymBruker Skrevet 11. mai #15 Skrevet 11. mai Lager alltid en cabaret om jeg serverer buffet. Den forsvinner alltid innen gildet er over. Men den lages selvsagt av nypillede reker, krepsehaler og kongekrabbe. Ikke billige lake-reker og fiskepudding. Anonymkode: fc052...977
AnonymBruker Skrevet 11. mai #16 Skrevet 11. mai Jeg synes det er veldig godt 🤤 Anonymkode: 2ea50...eed
AnonymBruker Skrevet 11. mai #17 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lager alltid en cabaret om jeg serverer buffet. Den forsvinner alltid innen gildet er over. Men den lages selvsagt av nypillede reker, krepsehaler og kongekrabbe. Ikke billige lake-reker og fiskepudding. Anonymkode: fc052...977 Fiskepudding hører med i en klassisk kabaret, synes jeg. Anonymkode: 13db3...46b
Phoenix Heart Skrevet 11. mai #18 Skrevet 11. mai Jeg smakte det en gang på 80-tallet, ekkel kjøtt-gele nei takk.
AnonymBruker Skrevet 11. mai #19 Skrevet 11. mai Blir nok heller rundtloff med smør og gele 👌🏻 det er festmat 😊 Og noen skiver med reker og egg, kanskje noe roastbiff med stekt løk 😄 Kabaret takler jeg ikke konsistensforskjellene 😅 Anonymkode: fdfb5...4e7
Brunhilde Skrevet 11. mai #20 Skrevet 11. mai Nei, cabaret, uansett hvor fancy den er, tiltaler meg lite. 😉 Her blir det grilla pølser med mykstekt løk, sennep og litt ketsjup i hjemmebakte pølsebrød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå