Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har skikkelig tannlegeskrekk, men har en visdomstann som har blitt vond og som bør trekkes snart. Jeg har en baby på fire måneder som jeg fullammer. Er det noen som vet om det finnes beroligende som man kan få hos tannlege selv om man ammer? 

Anonymkode: 4575b...5a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei! Jeg har skikkelig tannlegeskrekk, men har en visdomstann som har blitt vond og som bør trekkes snart. Jeg har en baby på fire måneder som jeg fullammer. Er det noen som vet om det finnes beroligende som man kan få hos tannlege selv om man ammer? 

Anonymkode: 4575b...5a4

Jeg fikk beroligende når jeg var gravid, så regner med man kan få det når man ammer (er jo bare snakk om 1 dag). 

Anonymkode: 9122a...049

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men ville hørt med tannlegen om hvilke medikamenter som kan være aktuelle og deretter undersøkt med https://tryggmammamedisin.no/

Anonymkode: 14718...59b

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få beroligende. Men jeg vet ikke om amming. Spør på tannlegekontoret du skal ta tannen. 

Anonymkode: 4d642...a21

AnonymBruker
Skrevet

Den virket så godt på meg at jeg nesten sov. 

Anonymkode: 4d642...a21

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer ann på hvilken beroligende det er. Sobril er feks innafor om det er strengt nødvendig som gravid. Man er strengere når man ammer. Der hvor jeg går får jeg en drikkemedisin, der var det helt umulig å få den både som gravid og ammende. Mens jeg fikk sobril istedenfor når jeg var gravid.

Anonymkode: 478d7...68d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...