Gå til innhold

Takk til disse trådene om "han ghoster meg" og lignende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nemlig vært i akkurat samme situasjon. Jeg har vært håpløst forelsket i en fyr som driter i meg, og som bare gav meg det jeg ville ha i små glimt. Disse glimtene gjorde at jeg fortsatte å håpe at jeg faktisk betydde noe for han også. 

Så takk til kg-folket som var veldig tydelig på at man er en idiot om man godtar å bli behandlet dårlig/som en ikke ønsker. Jeg trengte å få det inn med t-skje. For jeg var blind av følelser, håp og "hva hvis" tanker. Utrolig at jeg ikke har klart å innse dette tidligere.

Det verste er at det har skjedd flere ganger. Jeg får raskt følelser og dagdrømmer istedenfor å vurdere det fyren faktisk viser meg.

Anonymkode: 89b7e...220

• Liker 2
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har nemlig vært i akkurat samme situasjon. Jeg har vært håpløst forelsket i en fyr som driter i meg, og som bare gav meg det jeg ville ha i små glimt. Disse glimtene gjorde at jeg fortsatte å håpe at jeg faktisk betydde noe for han også. 

Så takk til kg-folket som var veldig tydelig på at man er en idiot om man godtar å bli behandlet dårlig/som en ikke ønsker. Jeg trengte å få det inn med t-skje. For jeg var blind av følelser, håp og "hva hvis" tanker. Utrolig at jeg ikke har klart å innse dette tidligere.

Det verste er at det har skjedd flere ganger. Jeg får raskt følelser og dagdrømmer istedenfor å vurdere det fyren faktisk viser meg.

I feel you, spesielt siste setning har fått i meg i helt elendige forhold med mindre modne apekatter. 

Alltid vurder det fyren viser, i stede for å dagdrømme og ri på følelsene

Anonymkode: fba3f...960

Skrevet

Det  er mange av oss som har vært der...  og det kan være en tung læringskurve på det der. ¨Når man endelig "ser lyset" føles det godt å kunne luke vekk ugresset ganske fort. Godt at vi kan spore bedring i oss selv og ta bedre valg ved neste korsvei :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men har dere ikke noe stolthet da?

Anonymkode: 5172c...816

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis kommer du til å gjenta det samme titalls ganger til. Enkelte er bare  skrudd slik sammen. 

Usikre, uten selvtillit, spekulerer og overtenker gjennom hele livet. 

Anonymkode: a3e6c...3c3

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sannsynligvis kommer du til å gjenta det samme titalls ganger til. Enkelte er bare  skrudd slik sammen. 

I motsetning til noen av de trådene jeg referer til ble jeg ikke dårlig behandlet, men jeg hadde et håp om at det skulle bli noe mer. I utgangspunktet var ikke disse mennene tydelige på hva de ønsket, kanskje de ikke visste det heller. Men i starten gav de mye av seg selv og endret seg underveis. Det var ikke lett å se hva som skjedde og før jeg visste ordet av det hadde jeg følelser og godtok mer enn jeg burde.

Jeg er i utgangspunktet ikke usikker eller har lav selvtillit, men ble usikker og vinglete i relasjonen med disse mennene.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere fremviser veldig flotte trekk selv.

Anonymkode: bf5ad...3a5

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...