AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Noen andre som har mørkegrå maling på veggene på soverommet? Vi malte det i en veldig mørke grå farge fordi vi ville ha det mest mulig mørkt, men ikke svart. Eller er lister og vinduskarm hvite, lysegrå seng og benk i samme farge. Men jeg føler jeg ikke er fornøyd, er liksom noe som mangler. Eneste er gulvet vil vi bytte ut da vi ikke liker fargen så godt, då vet ikke om det er det som gjør det. Så er det noen andre med mørkegrå som vil dele bilde? Hvordan dere har "pyntet" og gjort det😊 Anonymkode: bd23e...be7
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Vil tro det ser litt hardt ut med hvite lister til den mørkegrå veggen? Ville malt lister i samme farge som veggen, vinduskarmen kanskje en anelse lysere men i samme tone som veggen. Har dere tekstiler som myker opp litt? Gardiner i en lun farge? Anonymkode: 62b64...57f 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai Liker ikke grått så det hadde jeg aldri valgt. For å få en helhet så hadde jeg malt lister og himling i samme farge som veggen. Anonymkode: a32ae...6bd 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai Hvilken gråfarge har dere malt med da, TS? Det er egentlig ikke alltid fargen som spiller inn, men tekstiler og dekor. For å få det lunt; stort gulvteppe under seng, nattbord og fine lamper, gardiner som bryter/myker opp. Mørkegrå vegger, velg gjerne gardiner i natur/linfarge. Tilsvarende med sengetøy, sengetøy er kjempeviktig! Over sengen kan dere henge f.eks en bildelist hvor dere setter opp 2-3 bilder i forskjellig størrelse, med innramming som myker opp det grå, et par telys-glass. Et lite eksempel legges ved i forhold til å bruke forskjellige nyanser og materiale. Man kan variere stort, avhengig av hva slags stil man har. Anonymkode: 82926...e88 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai Malte dere bare veggene, eller tok dere taket og? Anonymkode: f40c7...e60
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Skrevet 10. mai Soverommet er nok det siste rommet jeg ville malt grått. Men når det er grått ville jeg fulgt rådene om å male lister, karmer og muligens tak i samme og en lysere nyanse av samme farge. Det sammen med å introdusere mye tekstiler, ekte tre og «ikke blanke flater» på møbler for å prøve å myke det opp så mye som mulig. Anonymkode: ed23e...6e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå