Gå til innhold

Testosteron i overgangsalder/lavt energinivå

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg var den som skrev at jeg tok dobbel dose, altså at legen skrev ut det. 
Har ikke målt testo nivå, burde kanskje gjort det. 
Ingen bivirkninger så langt, hverken skjegg eller mørk stemme, men det tar vel lenger tid. Men merker at jeg øker mye i styrke på trening, men kan være placebo fordi jeg forventer at det skal skje?

Men dere som sliter med å dosere riktig, jeg fikk en doseringssprøyte å ha geleen i, heller alt over, og tar 1/5 pr dag. 

Anonymkode: 93dfd...de2

Men hvor lenge har du gått på denne dosen?

Jeg merker heller ingen effekt på trening. Jeg trener styrke flere ganger i uken, men har lite/ingen progresjon. 

Angående det å dosere riktig - jeg klemmer ut hele innholdet i posen i et bitte lite plastbeger med lokk. Så tar jeg en dæsj hver dag, og får det til å vare i 10 dager. Det er ikke SÅ nøye at doseringen blir lik hver dag, men at man over 10 dager tar tilsammen 50 mg. (Hvis det er det som er doseringen man har fått)

Anonymkode: c2ed3...640

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg merker heller ingen effekt på trening. Jeg trener styrke flere ganger i uken, men har lite/ingen progresjon. 

Angående det å dosere riktig - jeg klemmer ut hele innholdet i posen i et bitte lite plastbeger med lokk. Så tar jeg en dæsj hver dag, og får det til å vare i 10 dager. Det er ikke SÅ nøye at doseringen blir lik hver dag, men at man over 10 dager tar tilsammen 50 mg. (Hvis det er det som er doseringen man har fått)

Lurer på det samme. Og lurer på om det er for lite med en pose fordelt på 10 dager. Eller 8 dager som jeg gjorde siste gang nå. 

Anonymkode: 44e4c...6f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lurer på det samme. Og lurer på om det er for lite med en pose fordelt på 10 dager. Eller 8 dager som jeg gjorde siste gang nå. 

Til meg sa legen at det skulle fordeles på 7 dager.

Anonymkode: 71640...183

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Til meg sa legen at det skulle fordeles på 7 dager.

Anonymkode: 71640...183

Hvordan har det fungert for deg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Siden mandag i påskeuka.  Hvor mange uker er det da?

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg merket effekt etter ei lita uka, men har skjønt at der er man forskjellig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Siden mandag i påskeuka.  Hvor mange uker er det da?

Det skulle vel bli 5 uker. Det er nok for lite ift bivirkninger som økt hårvekst i ansiktet, forstørret klitoris, stemme-forandring osv. 

Ikke noe kviser heller? 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen kviser. Kun mer energi. Muligens litt vann i kroppen, er en kg tyngre. Men det kan være andre grunner til også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...