AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Jeg bare lyst på potetgull, sjokolade og brus. Hva med dere? Anonymkode: 7bb24...84f 1
Brunello Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Det kommer helt an på hvor mye man drakk. Er ikke så ofte ute på byen lenger. Men har man vært lenge ute og drukket mye, tror jeg de fleste liker søt, salt og fet mat. Burger og pizza er bankers dagen derpå. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai Sluttet å drikke da dagen derpå bare ble verre og verre, og brått hadde jeg hangover i 2 dager. Men jeg brukte drikke farris 😊 Anonymkode: 95238...2a1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai Samme. Gjerne en juicy burger også. Anonymkode: 87b12...033 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai Potetgull og brus hvis jeg er dårlig. Kebab hvis jeg har matlyst. Anonymkode: dcd9e...931 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Skrevet 10. mai En feig burger og en urge tar knekken på en hangover hos meg med en gang Anonymkode: ce895...0dc 1
skreppamedleppa Skrevet 10. mai #7 Skrevet 10. mai Must have frokost består av Coca-Cola og en cheesy burger med Pommes frites og chilli dipp.
AnonymBruker Skrevet 10. mai #9 Skrevet 10. mai Jeg er såpass heldig at jeg tåler dagen derpå godt, og stikker gjerne på trening når jeg våkner. Når jeg kommer hjem igjen, er det dusj og noe skikkelig digg å spise. Pleier å hamstre både feit kebab med masse dressing, pommes frites og sushi dagen før, så har jeg noe å kose meg med. Kjøper også iskrem og noe snacks i skapet jeg risikerer å crave. Anonymkode: 82388...d5c
AnonymBruker Skrevet 10. mai #10 Skrevet 10. mai For det første er det viktig å forberede seg. Handle inn alt en trenger dagen før, så man slipper å forlate huset. Det vanlige hos meg har blitt grillpølser i brød - de er bare å steke eller trekke i vann. Ketsjup. Og så har man selvsagt et par store flasker cola i kjøleskapet. Sjokolade er også viktig å ha på lager. Dette bør holde. Anonymkode: 7a53c...612 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #13 Skrevet 11. mai Veldig greit med stekt egg på brødskive med smør og ost, chilibønner og bacon eller stekt pølse. Og gjerne cola og sjokolademelk til drikke. Er jeg i veldig laber form, syns jeg potetskruer også er veldig godt. Anonymkode: e8a45...079
AnonymBruker Skrevet 11. mai #14 Skrevet 11. mai Blir ofte veldig tørst. Da er det godt med vann med sitron, juice, urge. Blir ofte pizza, vårruller, kebab dagen derpå. Evt rundstykker med ost og skinke om jeg ikke orker noe. Anonymkode: a60c0...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå