Gå til innhold

Klær fra Floyd - ekstremt dårlig kvalitet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jøss, jeg trodde jeg var rimelig oppdatert på klær og mote.. men har aldri sett eller hørt om Floyd. Er i Oslo Sentrum hver dag, aldri lagt merke til dette merket. Ville dog aldri kjøpt noe i polyester, hater å ha det på meg, og blandingsmaterialer holder seg ikke like godt, synes jeg. 

Anonymkode: 444b3...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nå dobbeltsjekket jeg nettsiden og det virker som de produserer mesteparten av klærne sine i Italia ennå.

Anonymkode: e0678...b15

Og Italia produserer klærne sine i Kina, for de videreselges til resten av Europa. Les for eksempel Camorra av Tomas Lappalainen, eller bøker av Leonardo Palmisano.

Anonymkode: d8ca1...9d3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jøss, jeg trodde jeg var rimelig oppdatert på klær og mote.. men har aldri sett eller hørt om Floyd. Er i Oslo Sentrum hver dag, aldri lagt merke til dette merket. Ville dog aldri kjøpt noe i polyester, hater å ha det på meg, og blandingsmaterialer holder seg ikke like godt, synes jeg. 

Anonymkode: 444b3...c64

Vic selger mye av det, gjorde hvertall

Anonymkode: 5746f...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg forstår ikke hvorfor klærne til merket «floyd» er så dyre, og tror det hele er lureri og overprising. Plaggene er i syntetiske og tynne stoffer av rævva kvalitet, men en bluse tynt plaststoler koster fortsatt 800-1000. noen som har tenkt over det samme? 

Anonymkode: 83663...806

Jeg har tenkt over det samme, men synes fortsatt Floyd har en del bra. Denne har jeg nylig kjøpt og er svært tilfreds med:

https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-eloise-black

Den er som du ser av bomull.

Det er en annen type kjole fra Floyd jeg har kjøpt flere ganger som jeg ikke husker navnet på, men den er veldig enkel A-formet kjole med rund hals og lengde ned til ca knærne som de har hatt i mange år i mange farger og mønster, siden jeg har kjøpt samme kjolemodell over flere år (tiår?) har jeg faktisk tenkt over at de nye utgavene virker dårligere sydd, tynnere og mer syntetisk i stoffet. (Dessverre..) 

Edit: det er denne modellen jeg snakker om til sist:

https://www.floyd.no/floyd-kjole-celina-uni-navy

Endret av Raven.Writingdesk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg kjøpte noe fra Floyd, var rundt 2006(?). Jeg var fattig student og skulle i bryllup. Husker jeg var skuffet over kvaliteten, så har unngått det merket siden. 

Anonymkode: b52da...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har hatt flaks? Har to kjoler fra floyd, ene er 3 år gammel, den andre nesten 10. begge har holdt på både fasong og farger kjempegodt. 
Kan forstå det med plastklær, men akkurat disse kjolene har vært helt supre. 

Anonymkode: 66c7d...0a6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte en floyd denimbluse på nett (handlet hos B-young) og da jeg fikk den oppdaget jeg en slags rift i stoffet. Jeg reklamerte og sa at enten returnerte jeg eller kunne beholde ved et kraftig prisavslag. Fikk tilbud om 15%, blusen kostet 999,- Den ble returnert. Bedre kvalitet hos HM til kr 329. Det blir ikke mer Floyd for min del, veldig dyrt i forhold til kvalitet. 

Anonymkode: 282e5...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...