AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Vi bor svært tett på andre naboer. Og jobben vi skal starte på betyr betydelig mengde bråk. Det er normalt med nabovarsel for slikt eller? Anonymkode: 0db39...3cc
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi bor svært tett på andre naboer. Og jobben vi skal starte på betyr betydelig mengde bråk. Det er normalt med nabovarsel for slikt eller? Anonymkode: 0db39...3cc Jeg ville helt klart gitt et varsel til naboene ja. Anonymkode: 59108...91d
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai Er det virkelig noe du lurer på? Du ville ikke selv ha forventet nabovarsel hvis naboen din skulle starte med støyende arbeid over tid..? Anonymkode: 49a01...cbe 1 1 1
Brunello Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai Normal folkeskikk selvsagt. Men det er ikke lovpålagt. Er det svært støyende arbeider bør de utføres innenfor normal arbeidsdag (08-17) og ikke i helger. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Skrevet 10. mai Om det er vesentlig endringer av bolig på eiendom er det jo lovpålagt å varsle.. Om du bor i blokk/sameie står det ofte i vedtektene at man plikter å varsle... Jeg hadde forventet nabovarsel av ren skjær folkeskikk, men det er det nok mange som gir blanke F i. Anonymkode: 08185...0a1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #7 Skrevet 10. mai Brunello skrev (8 minutter siden): Normal folkeskikk selvsagt. Men det er ikke lovpålagt. Er det svært støyende arbeider bør de utføres innenfor normal arbeidsdag (08-17) og ikke i helger. Kommer vel helt ann på hva de skal gjøre. Om tiltaket er søknadspliktig. Anonymkode: 1f752...ce5
Brunello Skrevet 10. mai #8 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer vel helt ann på hva de skal gjøre. Om tiltaket er søknadspliktig. Anonymkode: 1f752...ce5 Siden de tydelig vis skal starte nå, regnet jeg med at dette ikke var et søknadspliktig vedtak omtal eller at det var godkjent.
AnonymBruker Skrevet 10. mai #9 Skrevet 10. mai Vi informerte de nærmeste naboene om hvilken type jobb, arbeidstider (7-15.30), og forventet varighet på prosjektet. Det er ikke påkrevd, men det er normal folkeskikk i mine øyne ☺️ Anonymkode: 8ab1c...df9 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai #10 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi bor svært tett på andre naboer. Og jobben vi skal starte på betyr betydelig mengde bråk. Det er normalt med nabovarsel for slikt eller? Anonymkode: 0db39...3cc Ville du selv satt pris på ett varsel? Eller hadde du syntes det var unødvendig at naboen din varslet deg om samme type arbeid? Anonymkode: d3c6d...70c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå