AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Del Skrevet 10. mai Jeg tenkte å bruke stay-up’s, og i den anledning har jeg kjøpt meg strømpeholdere, men de helvetes dritt-holderene er jo umulige å feste!! Så til dere naturlig sensuelle og sexy kvinner, som har brukt strømpeholdere i alle år, hvordan i helsike klarer dere å feste de til strømpene? Nå har jeg forsøkt i en time, og som dere sikkert skjønner, er jeg i ferd med å klikke i vinkel.. Anonymkode: ab643...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Del Skrevet 10. mai Er ganske enkelt? Men har du kjøpt strømper som holder seg oppe av seg selv? Med tykk silikon innvendig? Da er det vanskelig å få festet hofteholderen. Anonymkode: 4779f...6f8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er ganske enkelt? Men har du kjøpt strømper som holder seg oppe av seg selv? Med tykk silikon innvendig? Da er det vanskelig å få festet hofteholderen. Anonymkode: 4779f...6f8 Ja, de med silikon. Jeg får heller kjøpe sånne som er uten tykk silikon, så blir det forhåpentligvis enklere. Anonymkode: ab643...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tenkte å bruke stay-up’s, og i den anledning har jeg kjøpt meg strømpeholdere, men de helvetes dritt-holderene er jo umulige å feste!! Så til dere naturlig sensuelle og sexy kvinner, som har brukt strømpeholdere i alle år, hvordan i helsike klarer dere å feste de til strømpene? Nå har jeg forsøkt i en time, og som dere sikkert skjønner, er jeg i ferd med å klikke i vinkel.. Anonymkode: ab643...bf8 Ikke bruk hofteholder med stayups. Bruk vanlige strømper da. Anonymkode: 089a3...134 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet 11. mai #5 Del Skrevet 11. mai Du kan ikke feste stayups med hofteholdere. Poenget med stayups er jo å slippe hofteholder... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #6 Del Skrevet 11. mai Er den grunn til det heter "Stay-Ups".....😅. Kjøp uansett de med størrelse, prøv deg frem. Falke eller Wolford. Anonymkode: b6152...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Del Skrevet 11. mai Først og fremst ville jeg ha sett på kjole/skjørtelengden. Er den særlig kortere en rett over knea ville jeg gått for strømpebukse i stedet, da mange av disse strømpene ikke rekker lenger en til midt på låret. (nå har jeg lange bein da) Har sett flere som "flasher" strømpekanten og det ser lite elegant ut. Anonymkode: 1a1ce...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai #8 Del Skrevet 11. mai Stay ups har den silikonen nettopp fordi de ikke skal festes - de skal stay up av seg selv. For øvrig, når det gjelder strømper og hofteholder, synes jeg det er mye enklere å feste dem før jeg tar dem på ☺️ Anonymkode: a6c72...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå