AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Jeg vurderer å si ja til tilbud om stilling. Jobber som sykepleier og går over til skole. i juni skal min nåværende arbeidsgiver i utgangspunktet trekke for 5 uker ferie, men, om jeg sier opp nå, vil jeg ha sluttet FØR lønningsdag i juni. Lønnen er halvt forskudd og halvt etterskuddsbetalt. vil jeg trekkes for 5 uker i gammel jobb fordi? Noen som vet? Vil ikke få utbetalt lønn fra ny arbeidsgiver i juni uansett, pga stengt. Anonymkode: ad492...e8e
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Du trekkes for den ferien du avvikler før du fratrer. Uansett blir dette korrigert på sluttoppgjør. Anonymkode: ec32b...6d3
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai Er du bare i prøvetid enda, siden du har så kort oppsigelsetid? Har du spart opp feriepenger i nåværende jobb? Men nei, på siste lønning skal du ha lønn for det du har jobbet, og du skal ha utbetalt feriepenger, både det som er spart opp i år, og det som er fra i fjor. Ny arbeidsgiver vil trekke lønn for ferien du avvikler hos de. Anonymkode: fa03b...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå