AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Nå har det vært «chunky» og formløse gensere og overdeler i en god stund, og jeg savner skikkelig mer innsvingede strikkegensere. Det er så mye mer flatterende i hvert fall på meg som er liten og spinkel.Føler jeg går rundt i telt enkelte ganger, og er møkka lei sånne vide ermer som soper ned i middagstallerkenen….🙄 På 2000-tallet var det så mye fine ullgensere med høy hals som satt tett inntil, er det et håp om at dette kommer tilbake? 🥲 Anonymkode: b6f99...65a
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Synes det er finere på små, spinkle mennesker enn på meg som er grovt bygget i alle fall, jeg med brede skulder føler at jeg bare blir en klump i slike baggy overdeler som går rett ned... Men enig med deg i at andre fasonger er sårt savnet. Anonymkode: d0379...9c6 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai Jeg liker de chunky genserne og føler meg mer anstendig i dem. Synes ikke gensere som sitter tett er så fint. Anonymkode: 15f55...8d8 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai Jeg med timeglassfasong ser i hvert fall teit ut i slike gensere😅 Hele innsvinget i livet blir jo skjult, og genserne stopper typ der hoftene er på det bredeste. Det finnes absolutt ikke kledelig, og derfor har jeg heller bukser med høyt liv kombinert med topper jeg stapper nedi buksa. Bruker også cropped tops som rekker ned til livet. Anonymkode: 940fa...83c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Skrevet 10. mai Sjekk ut Kashmina om du vil ha gode ullplagg som sitter inntil kroppen. Finnes masse bra der ute om du ser bort fra kjedebutikker og masseproduksjon. Anonymkode: 17c38...939 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #7 Skrevet 10. mai Enig. Og for ikke å snakke om puffermer på alt, føler meg enorm. Disse trendene har vart veldig lenge nå! Anonymkode: 06521...d9b 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå