Majer Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai (endret) Jeg har store moralske kvaler rundt datingapper så nekter å bruke det. Har tidligere fungert veldig fint å sjekke opp folk ute, men jo eldre jeg blir jo færre på min alder er single. Jeg har også utfordringer med å forstå alderen til de som er yngre. Vil ikke risikere å sjekke opp noen som er altfor unge heller. Tenker å sette av syv timer i uka til dating, og tre timer til sjekking Endret 10. mai av Majer Skriveleif
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Jeg hadde og mine tanker om dating app. Men har bare gode erfaringer, møtt fine folk og fine minner. Det er litt det samme hvordan man møtes, viktigste er hvordan man er sammen. Anonymkode: cef8c...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai Jeg har datet litt de siste to-tre årene, og jeg opplever at det er enklest og best å møte folk via venner, altså enten bli spleiset eller møtes via felles bekjente i vennegruppene man har. Har også datet menn som jeg har møtt via hobbyene mine eller via jobb. Altså om ett vennepar av deg har fest, så møter du jo andre venner av det venneparet (med mindre dere er en gjeng fra før da), På lønningspilsen via jobb kan man ofte møte andre mennesker fra avdelinger/kontorer/, noen ganger har de med seg noen venner/bekjente eller som kommer til senere når man evt går videre til byen. K30, jeg er vel og merke fortsatt singel, men enn så lenge foretrekker jeg det slik 😄 Anonymkode: 8f9d8...b3f 1
Majer Skrevet 10. mai Forfatter #4 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har datet litt de siste to-tre årene, og jeg opplever at det er enklest og best å møte folk via venner, altså enten bli spleiset eller møtes via felles bekjente i vennegruppene man har. Har også datet menn som jeg har møtt via hobbyene mine eller via jobb. Altså om ett vennepar av deg har fest, så møter du jo andre venner av det venneparet (med mindre dere er en gjeng fra før da), På lønningspilsen via jobb kan man ofte møte andre mennesker fra avdelinger/kontorer/, noen ganger har de med seg noen venner/bekjente eller som kommer til senere når man evt går videre til byen. K30, jeg er vel og merke fortsatt singel, men enn så lenge foretrekker jeg det slik 😄 Anonymkode: 8f9d8...b3f Takk for tips! Jeg har allerede vært med en del venners-venner tidligere, og det var ikke kommet så mange nye til. Det er vel også gitt meg et visst rykte😅 Ikke som i noe negativt fra de jeg har vært med, men heller det at jeg har vært med mange i "gjengen"- selv om det er mange år siden På jobben er jeg den yngste "lederen", og jeg er litt redd for sånne grenser man snakker om, men venner av kollegaer er kanskje innafor uansett?
AnonymBruker Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai Jeg snakker litt med folk, og finner f.eks alder og sivilstatus, før jeg eventuelt sjekker de opp.... Anonymkode: 5b3e3...940 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Skrevet 10. mai Å herregud som du kompliserer ting! Man snakker med folk og så får man vite alder. Ellers så kan du se etter stempel i panna! Anonymkode: f880d...152 6
Gratis Skrevet 10. mai #7 Skrevet 10. mai Majer skrev (1 time siden): Jeg har store moralske kvaler rundt datingapper så nekter å bruke det. Har tidligere fungert veldig fint å sjekke opp folk ute, men jo eldre jeg blir jo færre på min alder er single. Jeg har også utfordringer med å forstå alderen til de som er yngre. Vil ikke risikere å sjekke opp noen som er altfor unge heller. Tenker å sette av syv timer i uka til dating, og tre timer til sjekking Hvor ble det av de du "sjekket opp" i 20 årene? Siden det fungerte så bra! 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #8 Skrevet 10. mai Majer skrev (1 time siden): Tenker å sette av syv timer i uka til dating, og tre timer til sjekking Oj! Om jeg skulle velge på nytt 30 år tilbake så ville jeg heller brukt den tiden på noe nyttig og berikende enn kvinner. Jeg sier ikke at det er bedre å være uten en kvinne i livet, men ganske sikker på at livet ville vært lykkeligere 😂 Anonymkode: 6ff2c...d6a 2
Majer Skrevet 10. mai Forfatter #9 Skrevet 10. mai Gratis skrev (44 minutter siden): Hvor ble det av de du "sjekket opp" i 20 årene? Siden det fungerte så bra! Det var mye lettere da siden de fleste i 20-årene er single 1
Gratis Skrevet 10. mai #10 Skrevet 10. mai Majer skrev (11 minutter siden): Det var mye lettere da siden de fleste i 20-årene er single Du svarer ikke på hvor de ble av? Meningen var kanskje aldri å ende opp i noe varig?
Majer Skrevet 10. mai Forfatter #11 Skrevet 10. mai Gratis skrev (2 timer siden): Du svarer ikke på hvor de ble av? Meningen var kanskje aldri å ende opp i noe varig? Jeg var i forhold mesteparten av tjueårene
AnonymBruker Skrevet 10. mai #12 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har datet litt de siste to-tre årene, og jeg opplever at det er enklest og best å møte folk via venner, altså enten bli spleiset eller møtes via felles bekjente i vennegruppene man har. Har også datet menn som jeg har møtt via hobbyene mine eller via jobb. Altså om ett vennepar av deg har fest, så møter du jo andre venner av det venneparet (med mindre dere er en gjeng fra før da), På lønningspilsen via jobb kan man ofte møte andre mennesker fra avdelinger/kontorer/, noen ganger har de med seg noen venner/bekjente eller som kommer til senere når man evt går videre til byen. K30, jeg er vel og merke fortsatt singel, men enn så lenge foretrekker jeg det slik 😄 Anonymkode: 8f9d8...b3f Det ække noe som heter lønningspils f.eks. om du jobber i helse og omsorg sånn som jeg gjør. Det er vel mer vanlig i andre bransjer. Om du treffer på noen eller ikke avhenger mye av tilfeldigheter. Hvis du f.eks. har flyttet hjem igjen til hjemstedet ditt etter flere år i f.eks. utlandet eller etter å ha studert i en annen by så er det ikke sikkert at du har det så lett å få deg en ny vennekrets i voksen alder. Bare nevner det. Anonymkode: 36b2c...21a 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #13 Skrevet 10. mai Majer skrev (5 timer siden): Jeg har store moralske kvaler rundt datingapper så nekter å bruke det. Har tidligere fungert veldig fint å sjekke opp folk ute, men jo eldre jeg blir jo færre på min alder er single. Jeg har også utfordringer med å forstå alderen til de som er yngre. Vil ikke risikere å sjekke opp noen som er altfor unge heller. Tenker å sette av syv timer i uka til dating, og tre timer til sjekking lettere om jeg spør deg: har du møtt kvinne den siste måneden noen steder der du har vært? nå vet jeg ikke om du er mann eller kvinne. Da kan jeg spørre har du møtt en mann den siste måneden noen steder? Anonymkode: 0c97f...879
AnonymBruker Skrevet 10. mai #14 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det ække noe som heter lønningspils f.eks. om du jobber i helse og omsorg sånn som jeg gjør. Det er vel mer vanlig i andre bransjer. Om du treffer på noen eller ikke avhenger mye av tilfeldigheter. Hvis du f.eks. har flyttet hjem igjen til hjemstedet ditt etter flere år i f.eks. utlandet eller etter å ha studert i en annen by så er det ikke sikkert at du har det så lett å få deg en ny vennekrets i voksen alder. Bare nevner det. Anonymkode: 36b2c...21a Er det noen på jobb du kan ta initiativ med selv, og om det ikke er greit med pils, finne på noe annet? Jeg har ingen vennekrets, sier ikke det er lett. Men har nylig en ny jobb og tror selv det er mitt eneste sosiale håp for tiden 😅 Anonymkode: 2ff80...554 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #15 Skrevet 10. mai Majer skrev (5 timer siden): Jeg har store moralske kvaler rundt datingapper så nekter å bruke det. Har tidligere fungert veldig fint å sjekke opp folk ute, men jo eldre jeg blir jo færre på min alder er single. Jeg har også utfordringer med å forstå alderen til de som er yngre. Vil ikke risikere å sjekke opp noen som er altfor unge heller. Tenker å sette av syv timer i uka til dating, og tre timer til sjekking Hvorfor ikke heller bare dra en tur ut på Smuget i Oslo. Det beste sjekkested for 30-40 Anonymkode: c54c7...8c8
Majer Skrevet 11. mai Forfatter #16 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): lettere om jeg spør deg: har du møtt kvinne den siste måneden noen steder der du har vært? nå vet jeg ikke om du er mann eller kvinne. Da kan jeg spørre har du møtt en mann den siste måneden noen steder? Anonymkode: 0c97f...879 Ja, jeg ser de når jeg trener, er på jobb, på kafé, på vei til eller fra venner, eller i butikken. Av de alternativene er det vel på vei til og fra venner som er best, men føler som sagt jevngamle i hovedsak har kjæreste. Så bruker mye tid på å sile meg gjennom. Må kanskje snakke med fire damer før en sier ja til date. Sånn var det ikke før
AnonymBruker Skrevet 11. mai #17 Skrevet 11. mai Majer skrev (3 timer siden): Ja, jeg ser de når jeg trener, er på jobb, på kafé, på vei til eller fra venner, eller i butikken. Av de alternativene er det vel på vei til og fra venner som er best, men føler som sagt jevngamle i hovedsak har kjæreste. Så bruker mye tid på å sile meg gjennom. Må kanskje snakke med fire damer før en sier ja til date. Sånn var det ikke før Vi har også kommet i en alder ferre orker det samme som før og vi lukker oss for ting vi har funnet ut og nå virkelig lært er bortkastet for akkurat oss. Anonymkode: 2ff80...554
AnonymBruker Skrevet 11. mai #18 Skrevet 11. mai På akkurat samme måte. Det er jo ikke flere single i 20 årene enn 30 årene? Anonymkode: 81254...fc6
AnonymBruker Skrevet 11. mai #19 Skrevet 11. mai Møte folk tilfeldig. Ikke via nett. Anonymkode: e458e...bc2
Majer Skrevet 11. mai Forfatter #20 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Møte folk tilfeldig. Ikke via nett. Anonymkode: e458e...bc2 Det jeg har holdt på med, men det er ikke gøy å sjekke opp folk det viser seg at har kjæreste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå