AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Dere som har fri på helg, alene, med partner eller med barn. Hva er helg for deg? Hva gleder du deg til? Hva gjør du som oftest? Hva prioriterer du å få gjort? Nevner ting som ofte blir gjort hos oss: - bruker lengre tid på mat, lage noe ekstra godt - finne på noe sammen som familie - dra på turer i skog og mark - reise på hyttetur - invitere familie og venner på middag / overnatting - ta en kopp kaffe med venner osv - dra på restaurant / hotellovernatting - fisketur med båt - barna har venner på besøk/ overnatting Anonymkode: 5925f...2cc 1
Macro Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Helg er når vi alle kan starte dagen sammen med felles frokost/lunsj. Ingen av oss dikterer hva de andre eller vi skal ellers, vi bare starter sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai Macro skrev (1 minutt siden): Helg er når vi alle kan starte dagen sammen med felles frokost/lunsj. Ingen av oss dikterer hva de andre eller vi skal ellers, vi bare starter sammen. Hvilken alder er det på dere som kan spise sammen? Her står folk opp til minst 3 ulike tidspunkt.. Anonymkode: 5925f...2cc
skreppamedleppa Skrevet 10. mai #4 Skrevet 10. mai Helgen for meg betyr akkurat det jeg ønsker å gjøre stortsett. Våkne når jeg er uthvilt, kaffe slumring i sengen mens jeg leser litt på kg, nyheter, i en bok eller ser en episode på Netflix. Stå opp og lage meg litt mat. Innimellom har jeg lyst til å bare være innomhus, så da gjør jeg det og holder på med kreative hobbyer hjemme. Av og til som i dag skal jeg på tur med mann og hund. Vi styrer tiden vår selv så om frokosten er kl 10 eller 13 spiller absolutt ingen rolle. Om middagen er kl 18 eller om vi er på fjellet til 23 og spiser middag når vi kommer hjem da spiller ingen rolle. Vi er to sjeler, to skjorter og det er så deilig å ha det slik med den friheten det innebærer. Fritid, en fri tid til å gjøre akkurat det jeg ønsker. Jeg er stort sett med mannen i helgene så da er det vi to som koser oss med god mat, vin, tur, ha vennemiddager etc. Men av og til er jeg bare hjemme aleine (særboer) hvor jeg stortsett studerer, skriver eksamen og pusler på med mitt 2
Macro Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken alder er det på dere som kan spise sammen? Her står folk opp til minst 3 ulike tidspunkt.. Anonymkode: 5925f...2cc Samme her men vi spiser sammen. Jeg er oppe ca 7 mannen 9 og ungen på 10 en gang mellom 7 og 11. Vi spiser i 11-12 tiden. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7 Skrevet 11. mai Helg er lørdag og søndag. Har ingen faste helgeaktiviteter men ofte er tur på fjellet. Mye praktisk i hagen på denne tida av året,litt husarbeid og veldig sjelden sløving. Anonymkode: e437a...923
AnonymBruker Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai Helg igjen da. Hvordan blir helgen? Anonymkode: 5925f...2cc
AnonymBruker Skrevet 27. mai #9 Skrevet 27. mai Helg er å klå litt på forloveden. Ofte morgensex 🤭 Stå opp og trene (jeg er A menneske). Resten av huset våkner mellom 09-10 og da er jeg nydusjet og klar for å starte dagen. Ofte felles frokost. Vi pleier ofte å ha løse planer i helger. Så vi prater om hva vil vil ved frokostbordet. Har 3 gutter i barneskole alder. Vi gjør mye forskjellig fra turer, dra å svømme, besøke venner og noen helger er vi bare late hjemme. Avhenger gjerne litt av vær og årstid. Anonymkode: d8c42...455
AnonymBruker Skrevet 27. mai #10 Skrevet 27. mai Står opp når jeg vil (som regel tidligere enn jeg ønsker fordi jeg har skapt en døgnrytme ment for arbeidsuken), spiser litt ekstra snacks og koser meg litt med energidrikk. Forsøker å tilbringe tid med kjæresten selv om det ikke alltid går. Anonymkode: 62bee...de9
AnonymBruker Skrevet 27. mai #11 Skrevet 27. mai Har et barn med ekstra behov. Helgene er slitsomme. Prøver å finne luker med ting som er bra, men det er mer krevende enn fint med helger her 😕 Anonymkode: d2415...296 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai #12 Skrevet 27. mai To voksne, ingen barn. Varierer litt hva vi gjør, men to ting vi gjør høvelig fast er at vi tar husvasken hver søndag(døll dag uansett), og jeg drar gjerne på løpetur. Ellers inviterer vi venner på middag, vi drar på sykkeltur/gåtur, restaurant eller kafe med med eller uten venner, gaming-night, fysisk eller bare over nett, filmkveld osv. Anonymkode: 489cc...e67
AnonymBruker Skrevet 27. mai #13 Skrevet 27. mai Jeg drar ofte å handler tidlig lørdag morgen. Gjerne i 8 tiden. Da får jeg med meg siste rest av kuponger og tilbud for uken, og det er få folk på bussen. Jeg går ofte lange turer i helgene. 4-7 timer, samt får unna litt husarbeid. Noen ganger prepper jeg for uken tidlig søndag morgen, og maten lages mens jeg spiser frokost før tur. Jeg synes helgene noen ganger kan bli litt tøffe, og hender jeg ikke husker så mye av dem (dissosiativ lidelse pga traumer), så jeg prøver å holde på en del rutiner. Det fine med å være alene er at jeg kan spise det jeg vil hele uken, så ikke så stor forskjell på helgen der, og det er helt i orden 😊 Anonymkode: c4292...2f8
AnonymBruker Skrevet 3. juni #15 Skrevet 3. juni For meg betyr helg å være sent oppe! Å ikke måtte stå opp klokka 07:45 er virkelig en befrielse. Å høre fuglene synge når jeg legger meg på morgenkvisten er den beste helgefølelsen! Kona og jeg pleier ofte å gå ut å spise på restaurant i helgene. Gjør vi ikke det, så pleier jeg å ringe noen venner og stikker ut på byen for å feste hele natta. Å ikke ha noen forpliktelser dagen derpå, DET er helg! Anonymkode: 87a5a...6e0
AnonymBruker Skrevet 3. juni #16 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (53 minutter siden): For meg betyr helg å være sent oppe! Å ikke måtte stå opp klokka 07:45 er virkelig en befrielse. Å høre fuglene synge når jeg legger meg på morgenkvisten er den beste helgefølelsen! Kona og jeg pleier ofte å gå ut å spise på restaurant i helgene. Gjør vi ikke det, så pleier jeg å ringe noen venner og stikker ut på byen for å feste hele natta. Å ikke ha noen forpliktelser dagen derpå, DET er helg! Anonymkode: 87a5a...6e0 Ja, og om det er en inneklemt dag kan man gå for en langfylle. Anonymkode: 95f70...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå