AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:34 #1 Del Skrevet lørdag kl 08:34 Jeg har funnet min favorittduft tror jeg. Problemet er bare at det er en sommerduft. Jeg har dermed lyst å kjøpe noen flasker. Men, hvordan oppbevare best mulig. Og ha de leeenge? Hvor lenge holder de uåpnet tro. Anonymkode: d3a3f...7b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet lørdag kl 08:38 #2 Del Skrevet lørdag kl 08:38 Oppbevar de mørkt og kjølig (ikke på badet!) 😊 Da holder de i årevis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:47 #3 Del Skrevet lørdag kl 08:47 Jeg spurte på kicks, de sa det viktigste er et rom som holder en stabil temperatur. Derfor blir bad utelukket da temperatur og luftfuktighet endrer seg mye. De sa mørkt og kjølig, men IKKE kaldt som i kjøleskapet. Jeg har valgt å ha mine på soverommet, for der er det mest stabil temperatur. Der er det også lystette gardiner så aldri sollys. Har et sminke / kles rom de hadde passet bedre inn i, men fordi jeg tørker klær der så er det uaktuelt Så det rommet du har med mest stabil temp, og at de aldri står i direkte sollys. Evt kan du legge de i det kjøligste og mest stabile rommet i en skuff om du tenker ha et lite lager Anonymkode: 6289f...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet lørdag kl 12:01 #4 Del Skrevet lørdag kl 12:01 Ekte parfyme holder i flere tiår. Jeg har flere som er over 20 og 10 år gamle. De er aldeles nydelige ennå. De er utgått, så når jeg bruker de, er det en virkelig flott anledning. Hva menes med eau de toilette? Eau de parfum EdP inneholder den høyeste andelen parfymeolje og dufter med andre ord både mest intenst og varer lengst på huden. Eau de toilette EdT har en mer utspedd formel av parfymeolje, kan dufte litt mindre intenst og holder derfor også duften kortere tid på huden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå