AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:57 #21 Del Skrevet mandag kl 08:57 AnonymBruker skrev (På 10.5.2025 den 10.05): "The best predictor of future behaviour is past behaviour." Anonymkode: 254e9...6b3 Bra logikk. Samboeren syntes jeg var fin, og vi ble i lag. Med din logikk, neste gang han synes noen er fin, så blir de i lag. Anonymkode: 8cdc3...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet mandag kl 09:21 #22 Del Skrevet mandag kl 09:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): I vennekrets har jeg hittil sett at dette stemmer. Faktisk har 100% av forhold startet ved utroskap røket. De som har blitt sammen på "normalt vis" som single er fortsatt godt gift. Utroskap har jo alltid en årsak, som oftest hos den som ER utro. Noe mer forhold som ikke håndteres spesielt godt. Mistrivsel med selve forholdskonseptet (noen vil ha forhold, men hater å være bundet eller ha forpliktelser - det går jo ikke opp), manglende kommunikasjonsevner (går og er misfornøyd med noe uten å tørre å snakke om det, velger heller å tenke at forholdet er dårlig, men tør ikke avslutte det - feiginger rett og slett), osv. Og det er ikke nødvendigvis utroskap som gjentar seg som gjør at forholdene ryker, men det er jo det at vedkommende ikke evner å være i et forhold. De tilfellene jeg har sett der jeg kjenner til årsaker, så han den som startet forholdet som utro faktisk blitt forlatt, fordi de viste seg å være rævva partnere. Så det bør gå et lys opp når noen er utro hjemme for å være sammen med deg, at det bør bli med sexen, og ikke dras inn i noe forhold. For det er jo åpenbart at personen IKKE vet hvordan å være i et forhold. Men, noen klarer jo å lære seg det om viljen til det kommer. Derfor blir det også noen unntak. Anonymkode: 316de...a25 Enig med deg. Ut fra de jeg kjenner som er skilt, kan man fastslå at det er personligheten som medfører skilsmisse/brudd. Noen mennesker er rett og slett ikke egnet til langvarige forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:18 #23 Del Skrevet mandag kl 10:18 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I vennekrets har jeg hittil sett at dette stemmer. Faktisk har 100% av forhold startet ved utroskap røket. De som har blitt sammen på "normalt vis" som single er fortsatt godt gift Anonymkode: 316de...a25 Men det er slett ikke kun fordi de utro alltid er utro. Kanskje partner som valgte en som var utro ikke klarer å legge det fra seg. Det kan skape splid og dårlig stemning å alltid bli beskylt for å være utro eller mistenkt for det fordi "det har du vært før". Da får man la være å velge partner som var utro for seg. Anonymkode: ec6fb...4e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:22 #24 Del Skrevet mandag kl 13:22 Noen er utro mange ganger. Noen er utro kun en gang. Hvorfor var han utro med eksen sin? Forsvarte han utroskapen ovenfor deg? Eller skammet han seg for at han var utro? Dette viser hva slags holdning han har til utroskap. Om han forsvarer utroskapen sin, så er det stor sjans at han er utro igjen. Da er det bare å finne et godt nok argument til hvorfor det er greit at han er utro. Anonymkode: e5680...94d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:13 #25 Del Skrevet mandag kl 21:13 AnonymBruker skrev (På 10.5.2025 den 9.59): Er det en sannhet i at hvis en mann var utro mot sin eks med deg, kommer han til å være utro mot deg også eller forlate deg på samme måte? Anonymkode: f8a65...a06 Jeg var utro mot min eks med min nye. og det er det siste i verden jeg kunne gjort nå. Det er så uaktuelt som det kan få blitt. Det var en grunn for at jeg var utro mot eksen, og selv om det ikke var greit å gjøre så ble det slik likevel. Anonymkode: 92476...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:10 #26 Del Skrevet tirsdag kl 07:10 AnonymBruker skrev (På 10.5.2025 den 9.59): Er det en sannhet i at hvis en mann var utro mot sin eks med deg, kommer han til å være utro mot deg også eller forlate deg på samme måte? Anonymkode: f8a65...a06 Ja, spesielt om du er hun som tror hun er magisk og funderer på å takke ja til venninnens mann i en annen tråd, han kommer definitivt til å være utro mot deg så fort forelskelsen legger seg. Anonymkode: 462fb...89c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:27 #27 Del Skrevet tirsdag kl 20:27 Brunello skrev (På 10.5.2025 den 23.36): Har lest et sted at det er rundt 95% sjanse for at et forhold som startet med at en var utro ryker. Sikkert mye på grunn av at utroskapen gjentar seg. Ikke tilfelle. Jeg hadde nylig 30 års jubileum med hun jeg var utro med en gang i tiden. Jeg har ikke vært utro siden, og har ingen planer om å gjøre det heller. Det hender at den rette dukker opp når man er i "feil" forhold. Anonymkode: 4054f...535 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet tirsdag kl 20:33 #28 Del Skrevet tirsdag kl 20:33 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke tilfelle. Jeg hadde nylig 30 års jubileum med hun jeg var utro med en gang i tiden. Jeg har ikke vært utro siden, og har ingen planer om å gjøre det heller. Det hender at den rette dukker opp når man er i "feil" forhold. Anonymkode: 4054f...535 Så du er 100% av alle som har vært utro? At det skjer i 95% av tilfellene betyr at det går bra for 5 av 100. Så du er en av de få det funker for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:03 #29 Del Skrevet tirsdag kl 21:03 Brunello skrev (28 minutter siden): Så du er 100% av alle som har vært utro? At det skjer i 95% av tilfellene betyr at det går bra for 5 av 100. Så du er en av de få det funker for. 95 %btror jeg ikke på, men du får tro det du vil.... det gjør jeg Ha en hyggelig kveld, Takk for meg. Anonymkode: 4054f...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå