AnonymBruker Skrevet 10. mai #1 Del Skrevet 10. mai Er det mulig å overleve, ha det greit i et slikt forhold? Hva gjør at dere overlever i det? Anonymkode: f88fc...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Del Skrevet 10. mai Jeg tror ikke det. Jeg tror at et slikt forhold visker deg ut som person og menneske, og de som "trives" i det eller overlever, er i en tilstand av sterk hjerneforvirring og utslettelse. Når det ikke er noe igjen, en blir en påkjenning for narsissisten ved å bli syk eller trengende, går de videre til neste. De er som en parasitt som suger deg tom for liv før de går videre. Ikke vær en næringskilde for dem, det har ikke noe å si for dem uansett, bare det er næring. Anonymkode: 78f55...d61 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Del Skrevet 10. mai Hva legger du i narsissistiske trekk? Tenker at vi alle jo kan ha noe av det, i varierende grad. 😅 Lurer på hva du legger i det i denne sammenhengen, lettere å svare da. 🙂 Anonymkode: 067e3...967 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #4 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva legger du i narsissistiske trekk? Tenker at vi alle jo kan ha noe av det, i varierende grad. 😅 Lurer på hva du legger i det i denne sammenhengen, lettere å svare da. 🙂 Anonymkode: 067e3...967 Noen som driver .ed mye negging, gir deg skylda for alt som er galt i hens liv. Kontrollerer, manipulerer? Anonymkode: f88fc...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #5 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som driver .ed mye negging, gir deg skylda for alt som er galt i hens liv. Kontrollerer, manipulerer? Anonymkode: f88fc...897 Hadde jeg ikke giddi lenge Anonymkode: 63b29...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen som driver .ed mye negging, gir deg skylda for alt som er galt i hens liv. Kontrollerer, manipulerer? Anonymkode: f88fc...897 Dette er ikke ting som skal forekomme i et sunt forhold, og ikke noe man bør tolerere eller "lære seg å leve med". ❤️ Anonymkode: 067e3...967 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #7 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen som driver .ed mye negging, gir deg skylda for alt som er galt i hens liv. Kontrollerer, manipulerer? Anonymkode: f88fc...897 Tror at uansett hvor sterk en er, så vil dette bryte ned vedkommende som utsettes. Tror ingen kan leve i et slikt forhold og å ha det bra med seg selv og/eller partner Anonymkode: 56ce0...1a2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 10. mai #8 Del Skrevet 10. mai Alle har vel noe narsesistisle trek, det er helt meneskelig. Men jeg tror ikke det går å være lykelig i et forhold med noen som er veldig narsesitiske. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #9 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen som driver .ed mye negging, gir deg skylda for alt som er galt i hens liv. Kontrollerer, manipulerer? Anonymkode: f88fc...897 Det er jo den gjengse moderne kvinnen. De fleste menn overlever noen år med det før de finner på noe annet. Anonymkode: 1d72a...2c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #10 Del Skrevet 10. mai Bedre det enn å være sammen med en valp som dyrker meg. Anonymkode: 7a59b...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #11 Del Skrevet 10. mai Jeg var obs på at min samboer hadde nars. trekk de siste årene vi bodde sammen. Jeg tenkte at skulle holde ut det, for elsket ham jo.. Først og fremst så er det en stoor forskjell på om han er narsissistisk med eller uten sadistiske trekk. Er han bare umoden, egoistisk og uansvarlig? Eller liker han å se at du har det vondt, er trist, såret, skuffet eller lei deg? Dette er det store skillet mente jeg (mener litt fortsatt) på om det er levelig eller ei. Om du er ukjent med begrepet så søk og les litt. Er langt mindre info å finne om sadisme enn narsissisme, men det finnes f.eks en sjekkliste med score. Min hadde lite sadisme i seg, men likevel ble det for tungt og ensomt. Jeg klarte rett og slett ikke å ikke gå i provokasjonsfella når det mest ulogiske kom frem. I enhver diskusjon latet han som han ikke forstod problemet, skulle ha meg til å forklare, igjen og igjen. Og han visste jo alltid hvilke knapper skulle trykke på for å få meg sint. Hvis jeg ikke ble sint, var han sur i dagevis. Når jeg ble sint, ropte han over seg hvor gal jeg var. Det ble så ensomt og trist, den følelsen over å være alene, og å må håndtere et voksent barn. Etter å ha fantasert over å leve alene noen år, gikk det plutselig litt av seg selv. Kjærligheten gikk over og jeg klarte å stå imot DET HELVETTE PÅ JORD som kom da jeg brøt. Og det til tross for at min klarte å skade meg økonomisk. Han lurte meg inn i kvinnefella noen år før jeg heldigvis skjønte tegninga og kjøpte meg leilighet i hemmeliget. Anonymkode: 3190c...e53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #12 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det mulig å overleve, ha det greit i et slikt forhold? Hva gjør at dere overlever i det? Anonymkode: f88fc...897 Finnes ulike grader av å ha narsissistiske trekk, så helt sikkert faktisk en stor del av Norges befolkning som bor med en eller flere i sin husholdning som har det vil tro at mennesker som er litt avhengige i personligheten, som liker at andre tar styring og ordner og styrer er de som lettest kan tilpasse seg , og kanskje til og med trives med disse trekkene Anonymkode: 20741...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #13 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det mulig å overleve, ha det greit i et slikt forhold? Hva gjør at dere overlever i det? Anonymkode: f88fc...897 Er du selv helt uten narsissistiske trekk? Anonymkode: 0078d...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #14 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er jo den gjengse moderne kvinnen. De fleste menn overlever noen år med det før de finner på noe annet. Anonymkode: 1d72a...2c0 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Bedre det enn å være sammen med en valp som dyrker meg. Anonymkode: 7a59b...884 Og der var incel-trolla ja. Tenk å være så uønsket av kvinner at den eneste kontakten dere får med de er via trolling på Kvinneguiden. Det er deres egen skyld at dere er alene, husk på det. Anonymkode: cd33a...c54 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #15 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det mulig å overleve, ha det greit i et slikt forhold? Hva gjør at dere overlever i det? Anonymkode: f88fc...897 Jeg synes det var et rart spørsmål. Hvorfor skal man overleve i et slikt forhold? Man skal jo gjøre mer enn å overleve i et forhold. Man skal ha det godt sammen. Finnes ikke noen grunn til å være sammen hvis det ikke er godt. Anonymkode: d496a...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #16 Del Skrevet 10. mai Han betaler for regninger etc, og så lenge jeg ikke terger eller maser så går hverdagen relativt fint rundt. Anonymkode: d00c7...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #17 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Og der var incel-trolla ja. Tenk å være så uønsket av kvinner at den eneste kontakten dere får med de er via trolling på Kvinneguiden. Det er deres egen skyld at dere er alene, husk på det. Anonymkode: cd33a...c54 Heh? Jeg har nok vært sammen med mannen min lengre enn du har levd. Anonymkode: 7a59b...884 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:49 #18 Del Skrevet mandag kl 11:49 På hvilken måte kommer de narsissistiske trekkene frem med din partner, ts? Anonymkode: 3190c...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:18 #19 Del Skrevet mandag kl 13:18 Folk med mye narsissistiske trekk har som regel vansker i relasjoner. Det gjelder familie, partner, naboer, venner og kollegaer. Hvis problemene du har sett til nå ødelegger deg som menneske, så; nei. Det blir ikke bedre. Går du rundt med vondt i magen hver dag. Gruer deg til å komme hjem fra jobb. Venter på neste sinneutbrudd. Lurer på hvilken avtale han bryter neste gang så du må løpe fra jobb for å gjøre det. Så; nei. Det blir ikke bedre. Anonymkode: 4aecb...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:14 #20 Del Skrevet mandag kl 21:14 hvor tidlig inn i et forhold viser en slik person slike trekk? Jeg har aldri opplevd det, virker som så mange har erfaring med dette her. Anonymkode: ff585...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå