AnonymBruker Skrevet 11. mai #21 Skrevet 11. mai Hvorfor ikke bare skrive navnet istedenfor å forkorte alt mulig? Så slipper kanskje TS og annenhver bruker å bli spurt; Hva er DP, DVP og DAP????????? Hvis man først er her inne og svarer i en tråd eller lager en tråd, så har man da vel tid til å bruke hele ord eller er det for mye forlangt? Blir litt sånn fjortis vibber over det hele, desperat etter å virke hipp og kul. Anonymkode: 7d825...203 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai #22 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ikke bare skrive navnet istedenfor å forkorte alt mulig? Så slipper kanskje TS og annenhver bruker å bli spurt; Hva er DP, DVP og DAP????????? Hvis man først er her inne og svarer i en tråd eller lager en tråd, så har man da vel tid til å bruke hele ord eller er det for mye forlangt? Blir litt sånn fjortis vibber over det hele, desperat etter å virke hipp og kul. Anonymkode: 7d825...203 For alle som har noe å bidra med i en slik tråd hvor det spørres etter erfaringer, så er jeg sikker på at 99% vet at DP=dobbelpenetrering Anonymkode: 098f2...944 8
Erixon Skrevet 11. mai #23 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor ikke bare skrive navnet istedenfor å forkorte alt mulig? Så slipper kanskje TS og annenhver bruker å bli spurt; Hva er DP, DVP og DAP????????? Hvis man først er her inne og svarer i en tråd eller lager en tråd, så har man da vel tid til å bruke hele ord eller er det for mye forlangt? Blir litt sånn fjortis vibber over det hele, desperat etter å virke hipp og kul. Anonymkode: 7d825...203 Tar noen sekunder å bruke google, var ikke så lazy 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #24 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 10.5.2025 den 9.00): Min kone har lyst til å prøve DP, da dette er noe vi har fantasert om i flere år mens vi har hatt sex. Til dere som har prøvd det, hvordan var opplevelsen sett fra både mann og kvinnen? Hvordan skjedde det? Var det mye styr med armer og bein og heftige C moment? Kunne du/dere tenkt dere å gjøre det igjen? Anonymkode: 69b24...bd4 Trangt. Man må varme opp leeenge først. Ikke alltid det går men er mat kåt nok så kan det gå bra. Prøv med dildo - sånn myk Gøy det! Ekstremt deilig når det går. Anonymkode: af3ac...a71 2
Coachshinny Skrevet 13. mai #25 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 22.57): For alle som har noe å bidra med i en slik tråd hvor det spørres etter erfaringer, så er jeg sikker på at 99% vet at DP=dobbelpenetrering Anonymkode: 098f2...944 Alt dette er ikke selvsigende. Det er en uting med alle disse forkortelsene, slik at vi må gjette oss til hva de betyr. Det er ikke intuitivt hva DP er. Aner heller ikke hva DVP eller DAP er. Kan sef prøve å google det, men gidder ikke, slik skal ikke den norske språkbruken være. 2
Snok1 Skrevet 13. mai #26 Skrevet 13. mai Langline skrev (På 10.5.2025 den 18.49): Har prøvd DP noen ganger og det har vært deilig og opphissende. Det fordrer to menn som ikke er redd for å komme borti hverandre, i tillegg må de ha rytmefølelse, altså klare å styre seg mht tempo. Har ikke prøvd DVP, er egentlig ikke en sizequeen, DAP tør jeg ikke engang tenke på.. Har gjennomført DAP, og jeg må si at det var veldig spennende og deilig. Overraskende lett å gjennomføre også.
Langline Skrevet 13. mai #27 Skrevet 13. mai Snok1 skrev (25 minutter siden): Har gjennomført DAP, og jeg må si at det var veldig spennende og deilig. Overraskende lett å gjennomføre også. På deg selv eller på andre? Jeg er skeptisk, er nok noe restriktiv når det gjelder adgang til mitt lille rumpehull😉
AnonymBruker Skrevet 13. mai #28 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 10.5.2025 den 9.12): Hva er DP? Anonymkode: 84164...bb8 Distriktspsykiatri Anonymkode: ff7b0...f03 4 1 1
Snok1 Skrevet 13. mai #29 Skrevet 13. mai Langline skrev (5 minutter siden): På deg selv eller på andre? Jeg er skeptisk, er nok noe restriktiv når det gjelder adgang til mitt lille rumpehull😉 Jeg var aktiv her, men jeg har tøyelige lukkemuskler og kunne latt meg f(r)iste. I denne aktuelle situasjonen var det bare to peniser tilgjengelig, og den ene henger på meg. 😉 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #30 Skrevet 13. mai Helt uten å google og på ren intuisjon tenker jeg: DP= double penetration. DAP= double anal penetration DVP= double vaginal penetration. Jeg har kun prøvd dp med mann og leketøy (tidligere kjæreste). Helt magisk digg. Dessverre er ikke samboer intr i analsex eller lek så det får bli med fantasien. Anonymkode: 7c71a...bf4 1 1 1
Erfarenmann Skrevet 13. mai #31 Skrevet 13. mai Skjønner det slik at TS mener to menn når han skriver DP. Mulig at mitt svar heller ikke blir særlig verdifullt da, men min kone og jeg gjør DP ganske regelmessig, med dildo og diverse. Hun liker veldig godt følelsen av å bli fylt opp og jeg liker følelsen av å fylle henne. DP med en annen mann blir vel noe helt annet, egentlig (har ikke prøvd)
LiseOslo Skrevet 16. mai #32 Skrevet 16. mai Jeg har gjort det en del ganger tidligere. Det kan fort bli litt mye armer og bein, men gitt at en finner rytmen og det er to menn som ikke er redd for å øh.. "krysse sverd" så kan det faktisk være veldig deilig. 🙂 Nå er jeg imidlertid sammen med ei jente, så det er ikke lenger aktuelt for min del 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. mai #33 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 11.5.2025 den 21.18): Hvorfor ikke bare skrive navnet istedenfor å forkorte alt mulig? Så slipper kanskje TS og annenhver bruker å bli spurt; Hva er DP, DVP og DAP????????? Hvis man først er her inne og svarer i en tråd eller lager en tråd, så har man da vel tid til å bruke hele ord eller er det for mye forlangt? Blir litt sånn fjortis vibber over det hele, desperat etter å virke hipp og kul. Anonymkode: 7d825...203 Om du trenger forklart hva DP er så er det ikke andre som er fjortis, men du som er en konservativ gamling som lever under en stein. Anonymkode: c54d9...224 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #34 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 10.5.2025 den 9.00): Min kone har lyst til å prøve DP, da dette er noe vi har fantasert om i flere år mens vi har hatt sex. Til dere som har prøvd det, hvordan var opplevelsen sett fra både mann og kvinnen? Hvordan skjedde det? Var det mye styr med armer og bein og heftige C moment? Kunne du/dere tenkt dere å gjøre det igjen? Anonymkode: 69b24...bd4 Syntes ikke det var mye styr/armer og bein. Men jeg syntes det var ubehagelig og kunne ikke tenkt meg å gjøre det igjen. Gjelder forsåvidt analsex generelt for min del. Anonymkode: 67606...18a
AnonymBruker Skrevet 16. mai #35 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 13.5.2025 den 13.20): Helt uten å google og på ren intuisjon tenker jeg: DP= double penetration. DAP= double anal penetration DVP= double vaginal penetration. Jeg har kun prøvd dp med mann og leketøy (tidligere kjæreste). Helt magisk digg. Dessverre er ikke samboer intr i analsex eller lek så det får bli med fantasien. Anonymkode: 7c71a...bf4 DP krever to pikker, dildo er ikke gyldig DP. Anonymkode: 9944a...d74 1
Sander33 Skrevet 17. mai #36 Skrevet 17. mai (endret) Har kjørt DP, og to DVP og. Vi var vel 12 menn og 3 damer. Det var en heftig kveld! Damene fikk mye kos den kvelden. Sinnsykt heftig! Gruppesex. DP var digg, du kjenner den andre pikken veldig, og det blir mer trykkvariasjon, så ikke bare er det intenst for henne men for mennene og. To pikker i vagina var vel trangt. Been there tried that, ikke noe man har lyst til å gjøre med kjæresteste, da får det bli med en uekte ekstra pikk, mindre styr. Endret 17. mai av Sander33
Ingv38 Skrevet 18. mai #37 Skrevet 18. mai Jeg har hatt noen trekanter med to menn og det er vel ingenting som kan overgå få en foran og en bak samtidig, det er intenst og vilt turn on for meg og gir meg fantastiske orgasmer. Noen sier for mange armer og bein men det er enkelt. Jenta setter seg og rir en mann vaginalt og lener seg litt forover for å slippe til den andre mannen analt. Enkelt og greit så fremt man liker analt og er klar😊 2 3 1
Even Tuell Skrevet 18. mai #38 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2025 den 21.42): DP krever to pikker, dildo er ikke gyldig DP. Anonymkode: 9944a...d74 Du har kanskje teknisk sett rett (og det er den beste formen for rett), pikk + dildo dekker poenget og er så nærme at det er helt innafor å runde av. DP = en pikk i hvert hull, for det meste uavhengig av materiale pikken er laget av.
AnonymBruker Skrevet 21. mai #40 Skrevet 21. mai Samboer har vært med på dette i et tidligere forhold, og hun absolutt elsket det. Jeg ønsker å oppleve det med henne, og vi har en plan om å få det til etterhvert. Tenner meg skikkelig. Anonymkode: bdcfc...2b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå