Gå til innhold

Dere som har prøvd DP - hvordan var opplevelsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kone har lyst til å prøve DP, da dette er noe vi har fantasert om i flere år mens vi har hatt sex. Til dere som har prøvd det, hvordan var opplevelsen sett fra både mann og kvinnen? Hvordan skjedde det? Var det mye styr med armer og bein og heftige C moment? Kunne du/dere tenkt dere å gjøre det igjen?

Anonymkode: 69b24...bd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Min kone har lyst til å prøve DP, da dette er noe vi har fantasert om i flere år mens vi har hatt sex. Til dere som har prøvd det, hvordan var opplevelsen sett fra både mann og kvinnen? Hvordan skjedde det? Var det mye styr med armer og bein og heftige C moment? Kunne du/dere tenkt dere å gjøre det igjen?

Hva er DP?

Anonymkode: 84164...bb8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er DP?

Double penetration

Anonymkode: b6ec1...8fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Double penetration

Anonymkode: b6ec1...8fb

Okey, tenker du to menn som tar henne i begge hull ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe for meg, for meg ble det altfor mye, altså inntrykket og følelsen ble "for mye". Det var mye armer og bein ja,

Det skjedde i en trekant, trekanten var frivillig, og mannfolka var veldig gira på dette, så vi prøvde. Det er ikke til gjentagelse med to menn nei. Med dildo og en kuk, ja takk, men ikke to peniser. 

Anonymkode: 20d5b...f97

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Okey, tenker du med hjelpemidler og deg, eller to menn som tar henne i begge hull?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke noe for meg, for meg ble det altfor mye, altså inntrykket og følelsen ble "for mye". Det var mye armer og bein ja,

Det skjedde i en trekant, trekanten var frivillig, og mannfolka var veldig gira på dette, så vi prøvde. Det er ikke til gjentagelse med to menn nei. Med dildo og en kuk, ja takk, men ikke to peniser. 

Ble det for mye kaos med to menn som holdt på å trenge inn i begge hull. Men hva syntes dem, syns de og det ble mye armer og bein?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Okey, tenker du med hjelpemidler og deg, eller to menn som tar henne i begge hull?

Dette var et godt forslag. Lurt å prøve dette først, for å se om det kan være noe for dere, før dere velger å inkludere et annet menneske. 

Anonymkode: fc908...5f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette var et godt forslag. Lurt å prøve dette først, for å se om det kan være noe for dere, før dere velger å inkludere et annet menneske. 

Det betyr at vi må minst ha en ekstra mann.

Skrevet

Jeg likte det veldig godt, og kvinnene som har deltatt har vært (bokstavelig talt) ekstatiske. Har forsøkt DP, DVP og DAP. Jeg må innrømme at den siste var den mest deilige og kinky!😎

Det er nok ikke for alle, men vel verd å prøve om man er kåt og nysgjerrig.

AnonymBruker
Skrevet

Har kun prøvd med hjelpemidler og det var deilig! Hadde vibrerende dildo vaginalt, butplug i baken og tok mannen med deepthroat.  Hadde nok ikke blitt med på trekant med to menn.

Har også hatt mannen analt og dildoen vaginalt. Det var også deilig og føltes «nok», tror det hadde blitt for voldsomt med to menn.

Anonymkode: 6a130...c8a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd det et par-tre ganger - først og fremst for å glede andre. Mye kaotisk kløneri, og ikke seksuelt tilfredsstillende i det hele tatt. Skygg unna!

Anonymkode: f8e63...848

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi brukte vibrator og meg selv analt. Funket utrolig bra og hennes orgasme ble amazing. Alt jeg gjør med dama gjøres på meg først. Har både blitt tatt med strapon og med dildo, mine orgasmer er mer enn amazing ved analpentrering. Da er det jeg som bråker som et helvete 🙈

• Liker 1
Skrevet

Meg på rygg, hun red meg, han inn bakfra i musa sammen med meg og så spruta hun meg i fjeset. Alle var lykkelige :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er DP?

Dobbel pommes-frites. 

Veldig normalt blant varme gifte kvinner 

Anonymkode: fcc60...0a2

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikkenoe for meg.

Anonymkode: cb94a...db6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ble det for mye kaos med to menn som holdt på å trenge inn i begge hull. Men hva syntes dem, syns de og det ble mye armer og bein?

Det var ikke så sexy nei, de synes også det var litt mye knabb og babb, men vi ville jo prøve ut fantasien. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trekant virker pirrende, men to pikker i fitten vil jeg tro blir i meste laget. Men gjerne to menn som kommer etter hverandre.

Anonymkode: 932d0...5b3

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det betyr at vi må minst ha en ekstra mann.

Ja, det er vel litt av poenget. Tror ingen vil anerkjenne å bruke en dildo mens dere puler for en DP...

Anonymkode: c6e53...e3f

Skrevet

Har prøvd DP noen ganger og det har vært deilig og opphissende. Det fordrer to menn som ikke er redd for å komme borti hverandre, i tillegg må de ha rytmefølelse, altså klare å styre seg mht tempo. Har ikke prøvd DVP, er egentlig ikke en sizequeen, DAP tør jeg ikke engang tenke på..

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...