Zaineb Skrevet 10. mai #1 Skrevet 10. mai Hei, jeg ønsker å ta neseplastikk i Norge, men det står lite i formasjon og alle mener forskjellig. Jeg har vært på konsultasjon hos 5 leger og alle mener forskjellig, noen vil ikke forme akkurat som jeg vil, andre er arrogante og noen stemmer ikke kjemien. Har noen erfaring med noen av de legene her, hvem av de flink til neseplastikk og troverdighet. Har dere noen andre gode leger dere anbefaler? Lege: knut kvinnesland kenneth Chiu Amin Kalaaji Marcus Eriksson Shelzken Kuqi
AnonymBruker Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai Zaineb skrev (På 10.5.2025 den 8.07): Hei, jeg ønsker å ta neseplastikk i Norge, men det står lite i formasjon og alle mener forskjellig. Jeg har vært på konsultasjon hos 5 leger og alle mener forskjellig, noen vil ikke forme akkurat som jeg vil, andre er arrogante og noen stemmer ikke kjemien. Har noen erfaring med noen av de legene her, hvem av de flink til neseplastikk og troverdighet. Har dere noen andre gode leger dere anbefaler? Lege: knut kvinnesland kenneth Chiu Amin Kalaaji Marcus Eriksson Shelzken Kuqi Hei, håper du fortsatt er her og kan lese og svare. Jeg er i samme situasjon som deg og har vært innom flere leger. Den jeg fikk best kjemi med, var Kenneth Chiu. Under konsultasjonen sa han alt jeg ønsket å høre – det føltes nesten som musikk i ørene. Men i ettertid har jeg blitt litt mer usikker. Jeg er medlem av en plastisk kirurgi-gruppe på Facebook, og der har jeg sett flere tidligere pasienter av ham legge ut bilder av nesene sine. Jeg må ærlig si at jeg ikke ble veldig imponert. Samtidig vet jeg at det er mange faktorer som spiller inn – noen ønsker bare små endringer, noen har allerede et godt utgangspunkt, og ikke alle neser lar seg forandre like mye. Når det er sagt, har jeg også hørt at Chiu skal være en av de mest estetisk bevisste kirurgene, og at han er veldig opptatt av feminine trekk og bruker god tid på å perfeksjonere resultatet. Derfor er jeg veldig i tvil nå. Har du vært hos ham selv, eller vurderer du det? Hvilke kirurger har du vært i kontakt med, og hva slags erfaringer har du eller andre du kjenner hatt? Del gjerne opplevelsen din – spesielt hvis du har vært hos Kenneth Chiu! Anonymkode: e5b62...f30
Pyretta Skrevet 12. august #4 Skrevet 12. august Hvilken gruppe har du fått se flere bilder av chiu sitt arbeid? Jeg vurderer han men ønsker se mer enn de 3 man får se på konsultasjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå