Gå til innhold

Levering og henting i barnehage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ser på han som likestilt. 

Anonymkode: c981b...d34

For et varmt og romantisk forhold dere må ha. 

Anonymkode: baa09...09c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En voksen mann som synes det er vanskelig å levere og hente barnet sitt i bhg? Hvor finner dere disse menneskene?? I am so confused! 

Anonymkode: 20542...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

En voksen mann som synes det er vanskelig å levere og hente barnet sitt i bhg? Hvor finner dere disse menneskene?? I am so confused! 

Anonymkode: 20542...5ea

Jeg er en voksen mamma, som syns det er svært krevende å hente/levere i barnehagen til tider. Det er far i huset, som gjør det mest. Jeg jobber med det 🙂

Sosial angst er den mest vanlige angsten vi har, så du finner disse menneskene over alt.

Anonymkode: 12e45...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

For et varmt og romantisk forhold dere må ha. 

Jeg er ikke TS eller den du siterer men det er jo ikke sånn at enten forventer man å dele på arbeidsoppgaver rundt barn og familie eller så elsker man mannen...

Her hadde det ikke vært så mange kjærlige følelser igjen dersom mannen etterlot meg med alt ansvaret og arbeidet hjemme bare fordi han ikke hadde lyst. Så jeg ville ikke da sett helt vitsen med å være sammen heller nei. Du får kalle meg kald og uromantisk men jeg har ikke så sterke følelser for mannen at jeg ønsker å jobbe som en slags tjener for ham i hverdagen ved siden av fulltidsjobben min.

Anonymkode: 32efe...138

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke TS eller den du siterer men det er jo ikke sånn at enten forventer man å dele på arbeidsoppgaver rundt barn og familie eller så elsker man mannen...

Her hadde det ikke vært så mange kjærlige følelser igjen dersom mannen etterlot meg med alt ansvaret og arbeidet hjemme bare fordi han ikke hadde lyst. Så jeg ville ikke da sett helt vitsen med å være sammen heller nei. Du får kalle meg kald og uromantisk men jeg har ikke så sterke følelser for mannen at jeg ønsker å jobbe som en slags tjener for ham i hverdagen ved siden av fulltidsjobben min.

Anonymkode: 32efe...138

Jeg skjønner, poenget mitt var mer at kjærlige følelser for mannen ikke virker å være en eneste faktor en gang… så det er klart man lurer, når vedkommende heller ikke faktisk svarer på at hun ser på mannen sin som noe annet enn… en bidragsyter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her leverte den ene og den andre hentet. Hvis jeg skulle gjort begge deler har jeg tross alt 8 timers arbeidsdag pluss en halvtime reise hver vei. Det er for lenge i barnehagen synes jeg.

At han er ufør er jo ganske relevant. På den ene siden kan det bety at han har all mulighet i verden til å avlaste deg med hvertfall enten henting eller levering. Og kanskje endel dager burde avlastet deg med begge deler siden du har tatt bøygen frem til nå. Men det kan jo også være han har en sykdom som gjør han helt i ustand til det (men høres ikke sånn ut på TS). Men såfall vil jeg tro dere kan ha krav på noe hjelp? Å levere OG hente på alt kan ikke jeg, da måtte jeg hatt redusert stilling som er rimelig uaktuelt ift å ivareta meg selv mtp på lønn, pensjon og CV.

Anonymkode: 1cda1...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...