AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai Jeg gjør nemlig ikke det. Kommer lett på annen måte, men ikke i denne stillingen. Anonymkode: 1414f...055 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #2 Skrevet 9. mai Ikke jeg heller. Men kommer ikke i noen stillinger. Anonymkode: 4ee21...4db 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg gjør nemlig ikke det. Kommer lett på annen måte, men ikke i denne stillingen. Anonymkode: 1414f...055 Ja ,men kun som i alle andre stillinger kommer jeg OM klitoris tas på samtidig. Anonymkode: 30fcd...bfc 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #6 Skrevet 9. mai Ja, det er den letteste å få og beste orgasmen. Anonymkode: 5aee5...256 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #7 Skrevet 9. mai Hvis jeg drar meg fram og tilbake slik at klitorisen blir stimulert ja. Eller at han tar på dem samtidig. Men ikke ellers nei. Har aldri kommet av bare kuk inn og ut. Anonymkode: a4200...129 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai #9 Skrevet 9. mai Hvis jeg må drive og turne/hoppe opp og ned så kommer jeg ikke nei. Men om jeg kan sitte ned og «gnikke fram og tilbake» så kommer jeg ganske fort. Anonymkode: 34cdf...c1f 2 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai #10 Skrevet 10. mai Kan telle på en hånd de gangene jeg har kommet i denne stillingen. Da må jeg være supertent om jeg skal kunne få orgasme. Anonymkode: 8a4e4...93c
AnonymBruker Skrevet 10. mai #11 Skrevet 10. mai Ja, kommer lettest når jeg sitter på toppen. Og den beste orgasmen. Anonymkode: 8fda9...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #13 Skrevet 10. mai Jeg kommer aldri, uansett stilling og hva som blir gjort 😅 men jeg koser meg veldig allikevel, og en av favorittstillingene er å ri han. Anonymkode: 4ef1d...dac 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #14 Skrevet 10. mai Jeg synes ikke ridning som han liker gir meg noe. Det er ikke engang deilig, mer som å ta inn og ut en diger våt tampong. Når jeg rir som jeg liker det, så kommer jeg. Men da får ikke han så mye ut av det... Anonymkode: dcefb...066 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai #15 Skrevet 10. mai Det kommer an på hvordan jeg trer meg ned på kuken, men kommer ikke alltid. Jeg rir fordi typen liker å se pikken gli inn og ut av musen, men det er ikke min favorittstilling. Anonymkode: 8a390...304
AnonymBruker Skrevet 10. mai #16 Skrevet 10. mai Er uten tvil den stillingen som gir meg minst nytelse. Anonymkode: c98c9...90a 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #17 Skrevet 10. mai Nei, det er vel den ene stillingen jeg ikke kommer i ved penetrasjon. Måjobbe for mye til at jeg kommer. Anonymkode: b3ea0...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #18 Skrevet 10. mai Den stillingen er den eneste jeg klarer å oppnå orgasme i! Jeg rir mens jeg stimulerer klitoris. Får de beste og mest intense orgasmene. Anonymkode: 441e8...fe4 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai #19 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvis jeg må drive og turne/hoppe opp og ned så kommer jeg ikke nei. Men om jeg kan sitte ned og «gnikke fram og tilbake» så kommer jeg ganske fort. Anonymkode: 34cdf...c1f Samme her. Veldig lett å komme hvis jeg gjør det sistnevnte. Anonymkode: 9dbf3...58d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #20 Skrevet 10. mai nei, aldri kommet når jeg rir. Anonymkode: 2a697...67e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå