AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai Har dere noen råd? jeg snuser hele tiden, kan bli fort stresset og må ha noe for å roe meg ned, men det er nok bare en tanke. Sist jeg prøvde å slutte ble jeg skikkelig dårlig, det surret i hodet, kroppen, var skikkelig ekkelt. Anonymkode: 6f980...2f6
AnonymBruker Skrevet 10. mai #2 Skrevet 10. mai Jeg trodde også det hjalp på å roe meg ned, men har mye mindre uro i kroppen nå som jeg har slutta. 😊 Tok en cold turkey og var innstilt på at de neste ukene ble fæle. Mye rare tanker og følelser, men gjorde det til en konkurranse med meg selv. Anonymkode: 2ed1c...449 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #3 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg trodde også det hjalp på å roe meg ned, men har mye mindre uro i kroppen nå som jeg har slutta. 😊 Tok en cold turkey og var innstilt på at de neste ukene ble fæle. Mye rare tanker og følelser, men gjorde det til en konkurranse med meg selv. Anonymkode: 2ed1c...449 Så bra! Da vil det nok bli bedre. Ja det kan jeg tenke meg. Jeg får bare sette i gang. Var det verst de første dagene? Eller samme følelse hele veien? 😊 Anonymkode: 6f980...2f6
AnonymBruker Skrevet 10. mai #5 Skrevet 10. mai Det er faktisk enklere enn du tror. Du lar være! Du står i mot suget. Og om du sprekker så gir du ikke opp men prøver på nytt. Sug kommer du til å få, og suget går over. Hilsen ei som slutta å røyke på dagen, etter 19 år. Anonymkode: 0ba23...4ad
AnonymBruker Skrevet 10. mai #6 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde også det hjalp på å roe meg ned, men har mye mindre uro i kroppen nå som jeg har slutta. 😊 Tok en cold turkey og var innstilt på at de neste ukene ble fæle. Mye rare tanker og følelser, men gjorde det til en konkurranse med meg selv. Anonymkode: 2ed1c...449 Dette er helt sant. Nikotin roer ikke ned, det girer opp og gir faktisk uro. Slik du gjorde det gjorde jeg også. Gikk cold turkey og så på det som en konkurranse, utfordring eller eksperiment. At nå skulle jeg finne ut hvordan dette er for meg og hvordan det påvirker meg osv. Tok det som en opplevelse. 😆 Kjøpte inn masse pastiller og putta i munn hver gang suget kom. Jeg orka ikke å seigpine meg med nedtrapping. For noen fungerer det sikkert! Anonymkode: 4f180...389
AnonymBruker Skrevet 10. mai #7 Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har dere noen råd? jeg snuser hele tiden, kan bli fort stresset og må ha noe for å roe meg ned, men det er nok bare en tanke. Sist jeg prøvde å slutte ble jeg skikkelig dårlig, det surret i hodet, kroppen, var skikkelig ekkelt. Anonymkode: 6f980...2f6 Du har tre valg, trappe langsomt ned, slutte tvert eller fortsette med denne kostbare og helseskadelige snusingen. Hva velger du? Du kan kjøpe røykeplaster eller andre anti nikotin avhengige produkter. Ditt liv, dine valg. Anonymkode: 81eec...5d2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai #8 Skrevet 10. mai Jeg sluttet å røyke etter 15 år, og det gikk fint. Dvs, det var ikke uten utfordringer så klart, men jeg stod i det og gikk gjennom både fysiske og psykiske abstinenser. Disse abstinensene gir seg, man må bare puste seg gjennom det og holde ut. Vær fysisk aktiv. Fokus på rolig dyp inn og utpust. Rydd i skap, mal stua. Finn på noe. Angsten og uroen du føler er ikke farlig, og det går over. Tål det! Lag en egen konto for snus-stopp, og sett inn alle pengene du ellers ville brukt på snus der. Det er kjempemotivasjon når du ser kontoen vokse og vokse. Minn deg selv på hvorfor du slutter å snuse, og at nå gjør du noe bra både for helsa og økonomien din. Stå på, TS, dette klarer du!!! Anonymkode: 9e91e...74b
AnonymBruker Skrevet 10. mai #9 Skrevet 10. mai Jeg gikk over til nikotinfri snus, for deretter slutte. Anonymkode: 85a29...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå