AnonymBruker Skrevet 9. mai #1 Skrevet 9. mai Nå kommer jeg nok til å bli hudfletta.. men jeg har 2 barn i barneskole og barnehage.. nydelige barn men såklart med sine feil som alle andre. Men det viktigste jeg prøver å lære de er å være snille med andre, respektere andre, høre på voksne men likevel få lov å uttrykke sine meninger så lenge de forstår at den voksne har siste ordet. Ja, også at vi må dele. De har hver sine venner, han i barnehagealder har vi tilbrakt litt tid på fritida sammen med foreldrene, og jeg liker foreldre godt så det er ingen problem. Men ungen?! Han nekter å dele en eneste leke, selv når vi har med egene leker så hyler og skriker han hvis han ikke får leke med alle sammen eller det må byttes på. Enden på visa er at min blir lei seg og ikke skjønner hvorfor han ikke vil dele. Og jeg er den som må snakke til barnet da mora gjør lite til ingenting. Han på skole har en"kompis" som er like ille.. Mine er absolutt ikke feilfri, men ikke pokker om de hadde fått lov til å oppføre seg sånn mens jeg var tilstedet hvertfall! Hvorfor har vi bestemt oss for å oppdra en haug med shitkids? Anonymkode: 7380f...cee 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai #3 Skrevet 9. mai Noen foreldre tør ikke irettesette egne barn. Ofte jeg må si fra til nabobarn som oppfører seg dårlig. Jeg blir upopulær men det bryr jeg meg ikke om. Anonymkode: 8ace9...913
AnonymBruker Skrevet 9. mai #4 Skrevet 9. mai Dine holdninger er ikke bedre, mulig dine foreldre glemte oppdragelse Anonymkode: f20bb...0e5
AnonymBruker Skrevet 9. mai #5 Skrevet 9. mai Shitkids er det virkelig nok av. Anonymkode: 638c2...9e7
Tomas77 Skrevet 9. mai #6 Skrevet 9. mai Ser stadig disse postene om ufordragelige unger. Jeg har tre barn, to av dem i skolen og vi har ikke en klassekamerat av noen av dem som er annet enn hyggelige. Jeg hadde langt verre klassekompiser for 35 år siden og er absolutt ikke av den formening at det er noe verre nå.
AnonymBruker Skrevet 9. mai #7 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen foreldre tør ikke irettesette egne barn. Ofte jeg må si fra til nabobarn som oppfører seg dårlig. Jeg blir upopulær men det bryr jeg meg ikke om. Anonymkode: 8ace9...913 Vær forsiktig, de fleste gutter har machete i buksa og stikker ned folk Jeg er livredd for å være i nærheten av guttebarn, er så redd for å bli stukket ned. Anonymkode: 26dd5...805
AnonymBruker Skrevet 9. mai #8 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vær forsiktig, de fleste gutter har machete i buksa og stikker ned folk Jeg er livredd for å være i nærheten av guttebarn, er så redd for å bli stukket ned. Anonymkode: 26dd5...805 Kutt ut Anonymkode: f20bb...0e5
Tomas77 Skrevet 9. mai #9 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vær forsiktig, de fleste gutter har machete i buksa og stikker ned folk Jeg er livredd for å være i nærheten av guttebarn, er så redd for å bli stukket ned. Anonymkode: 26dd5...805 De fleste faktisk. 🙄
AnonymBruker Skrevet 9. mai #10 Skrevet 9. mai Tomas77 skrev (22 minutter siden): De fleste faktisk. 🙄 Har du lest noen aviser i det siste..? Sett alle saker om voldelige guttebarn? Har bl.a vært en rettssak nylig om noen ungdommer som banket opp et homofilt par i Oslo. Politiet finner også daglig kniver og machete på guttebarn. De truer lærere og medelever. Og sikkert foreldrene sine og, så jeg regner med mange foreldre som har guttebarn er redde for å bli drept eller banket opp Mener du virkelig at dette er tilfeldig? Mitt inntrykk er at jenter skriker mer når de er sinte, de er ikke så voldelige som guttebarn. Burde innføres egne jenteskoler og gutteskoler, så tror jeg det blir mindre vold og. Anonymkode: 26dd5...805 2
Tomas77 Skrevet 9. mai #11 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Mener du virkelig at dette er tilfeldig? Anonymkode: 26dd5...805 Jeg mener vel mest at du er skvett gæern.
AnonymBruker Skrevet 9. mai #12 Skrevet 9. mai Tomas77 skrev (10 minutter siden): Jeg mener vel mest at du er skvett gæern. Så du leser ikke aviser og følger ikke med på hva som skjer i samfunnet når det gjelder voldelige tenåringsgutter? Det er litt bekymringsverdig. Anonymkode: 26dd5...805
AnonymBruker Skrevet 9. mai #13 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dine holdninger er ikke bedre, mulig dine foreldre glemte oppdragelse Anonymkode: f20bb...0e5 Såklart er det satt litt på kanten, og såklart stemmer det ikke på alle, veldig mange fine unger der, det er jo ikke ungene som er problemet men foreldre som ikke lærer barna sine å omgås andre med respekt. Kanskje jeg var heldig når jeg vokste opp, og med min eldste, men da opplevde jeg ikke i det hele tatt at foreldre var redde for å gi beskjed når barna måtte ha veileding for å si det sånn da. Anonymkode: 7380f...cee
Tomas77 Skrevet 9. mai #14 Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så du leser ikke aviser og følger ikke med på hva som skjer i samfunnet når det gjelder voldelige tenåringsgutter? Det er litt bekymringsverdig. Anonymkode: 26dd5...805 Joda og jeg bor I indre Oslo øst med to sønner og har jobbet mange år i russektoren. Og det er liten tvil om at det er betydelig større sjans for at din angst er mer skadelig for deg enn noen macheteviftende guttunge.
AnonymBruker Skrevet 9. mai #15 Skrevet 9. mai Men dette er tross alt venner barnet ditt har valgt. Og foreldrene til dine barns venner tenker nok ganske likt om egne barn kontra ting dine barn gjør «mine barn er ikke feilfri, men ikke pokker om de hadde fått lov til oppføre seg sånn som de barna gjør». Anonymkode: 43f2e...07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå