Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke helt om dette er riktig forum, men siden relasjoner er inne i bildet så kanskje det passer likevel.

Slo opp med en eks for et år siden, og det var jeg som gjorde det slutt.

Eksen på sin side fant det for godt å dele private bilder, ja, dere kan jo tenke dere, som hadde blitt tatt igjennom forholdet , og delte disse med en kamerat.(og ja, jeg innser jo hvor dum jeg var som gikk med på å ta slike bilder i kampens hete, men når man er dum og forelsket og skal liksom stole på partneren :sur: )

Fyren var for det første, dum nok til å innrømme dette for meg.

For det andre så viser han ingen generell anger :frustrert:

Av en eller annen IDIOTISK grunn har vi valgt å holde kontakten som venner. Og det har fungert egentlig på et mirakluløst vis iløpet av 8 mnd, og har jevnlig kontakt og treffes.

Helt til i kveld, så kom hevntankene tilbake igjen etter en samtale med herr eks.

Da babblet han avgårde om at han ikke vil fortelle om vårt forhold til noen, ikke engang de nærmeste (han glemmer vel de som allerede VET om at vi var sammen da? ), fordi han skammet seg over måten vi ble kjent på. Vi møttes på irc, og møttes rett etter at vi hadde chattet. Altså at det går ann! Kjempelurt å si det til eksen ja.

Jeg nevnte for han at det at han sendte de bildene ville vel sees på som en mye mer karakterbrist enn at han møtte noen på irc. Men nei han mente det var en kulturell utveksling, hva enn han mente med det. Og videre sa han at han bare er en gris, usensitiv. Som om det ikke var så farlig.

Jeg slo opp med han fordi han var en kald, uintressant dust. Likevel så har jeg denne idiotiske trangen eller håpet om at han en dag vil se at jeg hadde rett, og han tar feil. :sur: Nærmest litt hevntanker.Arg! :sur:

Måtte bare få dette ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Håper ditt innlegg kan være en lærepenge for jentene som syns det er så stas å bli tatt bilder av naken, i en periode hvor forholdet "skal vare livet ut". Idioter.

Gjest Gjest
Skrevet
Håper ditt innlegg kan være en lærepenge for jentene som syns det er så stas å bli tatt bilder av naken, i en periode hvor forholdet "skal vare livet ut". Idioter.

:ler: Enig med deg.

Gjest Gjest
Skrevet

:klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...