AnonymBruker Skrevet 17. mai 2025 #41 Skrevet 17. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg liker ikke barn. Kan jeg kreve at alle foreldre holder ungene sine i bånd? Anonymkode: 3ff73...666 Nei det kan du ikke. Vet heller ikke av barn som jager folk og dyr, eller hopper opp på fremmede med skitne labber. Kanskje det var det man skulle gjøre mot disse egoistiske hundeeierne, hoppe løs på dem og slenge gjørme. Dumme folk trenger gjerne konkrete eksempler for å lære. Anonymkode: ff9b4...222
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2025 #42 Skrevet 17. mai 2025 got2go skrev (1 minutt siden): Ja? Har ikke sagt noe annet? Men jeg slutter ikke å la hunden min få springe løs bare for at det finnes folk som er redd. Du tar ikke ditt ansvar bevisst som ikke overholder regler som hundeeier. Anonymkode: 08823...780 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2025 #43 Skrevet 17. mai 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ganske utrolig. 99 av 100 hundeeiere i området her driter i båndtvangskilt. Møter løse hunder med eieren 300 meter bak i skogen. Elg og rådyr her men det virker som hundeeiere er mentalt tilbakestående. De river ned skilt om sauer på beite gang på gang. Sorry til dere VELDIG få som oppfører dere, men majoriteten er dessverre ufyselige folk. Anonymkode: ff9b4...222 Har du lenke til den undersøkelsen som du henter tallene dine fra? Anonymkode: 0a4d5...920 1
PITTY Skrevet 17. mai 2025 #44 Skrevet 17. mai 2025 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det hjelper jo ikke at en viss mannlig influenser går ut åpenlyst og sier at han driter i reglene for båndtvang. Jeg er livredd hunder, uansett hvor søt hunden din er. Jeg kjenner den ikke, og føler meg utrygg når hunder går løs. Ser han har fått en del kommentarer på det på snap , hvor han bare himler med øynene. Blir så provosert! 😡 Anonymkode: 08823...780 Nå vet ikke jeg på hvilken måte han går ut. Men båndtvangen er satt med hensyn til vilt/dyr utmark. Det generelle ansvaret for kontroll av hund gjelder hele året, i parker, ved vannkanten etc. Bikkja skal selvsagt ikke kunne løpe bort å stjele grillpølser fra fam. Johansens pick-nick. Og man skal respektere deg. Samtidig er det alvorlighetsgraden av uteblivelse av båndbruk som gjelder for politiet. Det er ikke noe automatikk ved at alt av enhver hund som påtreffes uten bånd blir bøtelagt. Det benyttes skjønn(påtaleunnlatelse.) Endret 17. mai 2025 av PITTY
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2025 #45 Skrevet 17. mai 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du lenke til den undersøkelsen som du henter tallene dine fra? Anonymkode: 0a4d5...920 Hvor skrev jeg at det var en undersøkelse? Anonymkode: ff9b4...222
got2go Skrevet 17. mai 2025 #46 Skrevet 17. mai 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du tar ikke ditt ansvar bevisst som ikke overholder regler som hundeeier. Anonymkode: 08823...780 Nei, jeg bevisst driter i båndtvangen.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2025 #47 Skrevet 17. mai 2025 Hvorfor kan ikke hundeeiere bruke steder som er for hunder? Der kan de springe fritt. Masse godlukt etter andre hunder er det og. Anonymkode: acb14...121
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2025 #48 Skrevet 17. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor skrev jeg at det var en undersøkelse? Anonymkode: ff9b4...222 Du gjorde ikke det, men du fikk egne tall hentet fra løse luften, til å høres ut som de var statistiske eller vitenskaplige, så ville bare få frem det. Anonymkode: 0a4d5...920
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2025 #49 Skrevet 17. mai 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du gjorde ikke det, men du fikk egne tall hentet fra løse luften, til å høres ut som de var statistiske eller vitenskaplige, så ville bare få frem det. Anonymkode: 0a4d5...920 De er jo ikke hentet fra løse luften, det er én hundeeier i området her som alltid bruker bånd på hundene sine, møtte henne nettopp ute. De andre gjør det ikke. Det er jo ganske viteskapelig presist når det er så enkelt å telle. Skjønner ikke helt hva du vil frem til. Anonymkode: ff9b4...222
Snok1 Skrevet 17. mai 2025 #50 Skrevet 17. mai 2025 got2go skrev (2 timer siden): Gidder ikke bruke tid på deg. Det gjorde du nettopp. 🤟😎
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #51 Skrevet 22. mai 2025 AnonymBruker skrev (På 17.5.2025 den 11.47): Det hjelper jo ikke at en viss mannlig influenser går ut åpenlyst og sier at han driter i reglene for båndtvang. Jeg er livredd hunder, uansett hvor søt hunden din er. Jeg kjenner den ikke, og føler meg utrygg når hunder går løs. Ser han har fått en del kommentarer på det på snap , hvor han bare himler med øynene. Blir så provosert! 😡 Anonymkode: 08823...780 Hva har du gjort selv for å bearbeide frykten din? AnonymBruker skrev (På 17.5.2025 den 11.53): Nei det kan du ikke. Vet heller ikke av barn som jager folk og dyr, eller hopper opp på fremmede med skitne labber. Kanskje det var det man skulle gjøre mot disse egoistiske hundeeierne, hoppe løs på dem og slenge gjørme. Dumme folk trenger gjerne konkrete eksempler for å lære. Anonymkode: ff9b4...222 Sett i gang! Det er du som kommer til å se dum ut, ikke hundeeieren. Anonymkode: 3ff73...666
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå