Gå til innhold

Skjerp dere, hundeeiere!🐶

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Skjerpings, hundeeiere, båndtvang er av en grunn. Traff på 4 hundeeiere i dag. 2 ga faen i å ha hunden  i bånd. Rådyrunger og hekkende fugl på bakken har en stor utfordring på denne tiden…Please, overhold båndtvang.❤️🐦🦌

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, og jeg er hundeeier selv. Det er ikke veldig vanskelig å ha på bånd. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare trist , ble selv vitne til det i går kveld. Grunneier ved hyttefeltet vi har hytta. Slapp hunden sin mot alle sjøfugler i går kveld😢🤬. Ikke lyst å bli uvenn med han. Vet ikke hvordan jeg skal ta det. Mange sjøfugler har unger nå, å i stress flyr mor vekk. Unger og mor blir skilt. Å lett bytte for måkene😢

Anonymkode: 416d4...693

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hater når jeg går i marka og en hund kommer løpende mot meg i stor fart. Langt bak kommer eieren og sier at hunden er så snill atte. Jeg ble bitt som barn av hund og stivner helt. Og nå er det båndtvang som dette mennesket jeg traff ikke aksepterte 

Anonymkode: 2acd0...61f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (17 timer siden):

Skjerpings, hundeeiere, båndtvang er av en grunn. Traff på 4 hundeeiere i dag. 2 ga faen i å ha hunden  i bånd. Rådyrunger og hekkende fugl på bakken har en stor utfordring på denne tiden…Please, overhold båndtvang.❤️🐦🦌

Du glemte katteiere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Enig! Men hva med å endre overskriften til «skjerp dere dere hundeeiere som ikke overholder båndtvang», i stedet for å skjære alle over en kam? 😊

Anonymkode: 0c1ff...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Enig! Men hva med å endre overskriften til «skjerp dere dere hundeeiere som ikke overholder båndtvang», i stedet for å skjære alle over en kam? 😊

Anonymkode: 0c1ff...20a

Hjelper ikke med bånd når de (bikjene) driter i hagen og innkjørselen her. Mulig det er koselig med hund, det som ligger igjen etter dem er ikke koselig.

Det sagt så kjenner jeg en del eiere av hund som fullt ut deler min oppfattelse der. De som tar vare på hundene sine er ikke noe problem - men så var det de andre da..

Endret av carlberner1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...