Rødstrupa Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Skjerpings, hundeeiere, båndtvang er av en grunn. Traff på 4 hundeeiere i dag. 2 ga faen i å ha hunden i bånd. Rådyrunger og hekkende fugl på bakken har en stor utfordring på denne tiden…Please, overhold båndtvang.❤️🐦⬛🦌 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Går stort sett bra. Anonymkode: 268d6...96a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Enig, og jeg er hundeeier selv. Det er ikke veldig vanskelig å ha på bånd. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Bare trist , ble selv vitne til det i går kveld. Grunneier ved hyttefeltet vi har hytta. Slapp hunden sin mot alle sjøfugler i går kveld😢🤬. Ikke lyst å bli uvenn med han. Vet ikke hvordan jeg skal ta det. Mange sjøfugler har unger nå, å i stress flyr mor vekk. Unger og mor blir skilt. Å lett bytte for måkene😢 Anonymkode: 416d4...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #5 Del Skrevet 8 minutter siden Hater når jeg går i marka og en hund kommer løpende mot meg i stor fart. Langt bak kommer eieren og sier at hunden er så snill atte. Jeg ble bitt som barn av hund og stivner helt. Og nå er det båndtvang som dette mennesket jeg traff ikke aksepterte Anonymkode: 2acd0...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå