Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er det noen som har appen baby verden plus og er det noe man bør ha? eller er den noen andre bra apper for gravide man bør ha?

Anonymkode: fec06...647

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nørs var den jeg fikk anbefalt av jordmor. Langt fra nødvendig, men det står jo en del nyttig der, og man kan følge med på babyens vekst 

Anonymkode: db9cd...f2c

AnonymBruker
Skrevet

Har nørs og er fornøyd med infoen den gir. Har ikke følt behov for andre. 

Anonymkode: e28d1...70e

AnonymBruker
Skrevet

Man bør ingenting, appene er ikke nødvendige. Hvis du gjerne vil ha en så har jeg likt nørs og Preglife

Anonymkode: 3cdfa...481

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker hovedsaklig Nørs, syns den er alright. Litt gøy å vise eldstemann hvilken frukt babyen er like stor som hver uke 😅 Denne har også en funksjon med informasjon fra min helsestasjon om hva de gjør i ulike kontroller i min kommune.

Men jeg har også Preglife som jeg egentlig bare bruker som kalender. Jeg har en jobb som innebærer en del reising/planlegging og syns det er greit å se hvilke svangerskapsuke jeg kommer til å være i på gitte datoer frem i tid liksom. Nørs har også en kalender, men synes Preglife sin er bedre.

Anonymkode: 00da7...1c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg bruker hovedsaklig Nørs, syns den er alright. Litt gøy å vise eldstemann hvilken frukt babyen er like stor som hver uke 😅 Denne har også en funksjon med informasjon fra min helsestasjon om hva de gjør i ulike kontroller i min kommune.

Men jeg har også Preglife som jeg egentlig bare bruker som kalender. Jeg har en jobb som innebærer en del reising/planlegging og syns det er greit å se hvilke svangerskapsuke jeg kommer til å være i på gitte datoer frem i tid liksom. Nørs har også en kalender, men synes Preglife sin er bedre.

Anonymkode: 00da7...1c1

høres ut som nørs er ganske link babyverden pluss

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

høres ut som nørs er ganske link babyverden pluss

Alle appene er veldig like 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Alle appene er veldig like 

Bruker graviditet+ appen

Anonymkode: dbccd...207

AnonymBruker
Skrevet

det ble baby verden pluss men tror jeg kommer til og bytte til nørs etter hvert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...